AP to nie jest już nowinka (ma prawie 4 lata), to funkcjonalność o wygodzie porównywalnej do karty zbliżeniowej vs klasyczna karta, to również zintegrowane płatności internetowe, itp. AW mam zawsze, telefon prawie też, ale portfela chętnie bym się pozbył.
Aplikacja ING to wzór, tu chyba nie ma konkurencji (patrząc na opinie i oceny). Co do stabilności i wyników finansowych, to nie wiem, ale
Może sobie założy wątek w temacie wskaźników i rentowności ING i tam będzie cisnął posty w interesującym go temacie Co do AP w ING, to dalej czyste spekulacje. Może będzie w 2019, a może nie. Bank dalej milczy, więc dostaje ode mnie czerwoną kartkę.
Ja otworzyłem drugie, ale będę całość powoli przenosił. BTW wspomniany cashless.pl dostał cynk od ING (prawdopodobnie jak pisałem 1Q 2019), a klienci dalej dostają tylko te same oklepane formułki.
Taaa... w ten sam sposób od jakichś dwóch lat odpowiadają. Każdego, kto zwraca uwagę (nawet w formie setnego, powielonego pytania) na brak pewnej funkcjonalności uważasz za debila? Sorry, ale chyba trochę nie ogarniasz. Być może dzięki takim (i w takiej ilości) pytaniom, ktoś w końcu tematem się zainteresuje.
Bro, nie chodzi stricte o brak AP, tylko sposób komunikacji z setkami komentarzy niezadowolonych klientów. I nie, nie ucieknie, a przeniesie swoja kasę gdzie indziej. Temat do załatwienia w jakieś 20 minut (przenoszą saldo, stałe zlecenia, informują pracodawcę, itp). Gdzie tu suchar?
To mój pierwszy i prawdopodobnie ostatni post na tym forum, ale temat na tyle mnie wzburzył, że postanowiłem dopisać swoje 3 grosze do całej historii. Czy rozczarował mnie brak AP w ING? Trochę, tak, ale wiedziałem, że nie trafi w pierwszym rzucie, więc w sumie niespodzianki nie było. To co mnie skłoniło do przeniesienia konta, to kompletna arogancja ze strony ING. Na FB, Twitterze, tutaj, nawet n