Odpowiedz

Aplikacja w app gallery

Czy planujecie państwo udostępnić aplikację w app gallery? Niestety korzystanie z blika na telefonach Huawei jest niemożliwe przez państwa bank.
Odpowiedz
0 Lajków
Luk241088
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
25-01-2022
Wiadomość 1 z 5 (7 850 wyświetleń)

Re: Aplikacja w app gallery

Obecnie nie planujemy udostepnienia naszej aplikacji w AppGallery. Niemniej jednak zgłoszę Twoją sugestię do odpowiedniego działu. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianM
Moderator
Moderator icon
128
20
03-03-2023
Wiadomość 2 z 5 (7 780 wyświetleń)

Re.: Aplikacja w app gallery

mojeING działa, ale dopiero jak sklonujesz aplikację z innego telefonu z Androidem, za pomocą Phone Clone, oficjalnej apki Huawei. Wersja z GBox / Gspace jest specjalnie blokowana przez ING. Nie oczekuj że bank z kapitałem usa wprowadzić coś dla użytkowników korzystających według niż ze szpiegowskich, niebezpiecznych chińskich urządzeń XD Przykre że przez idiotyczne spiny międzynarodowe tracą niewinni ludzie.
Odpowiedz
0 Lajków
Czerwony150
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
09-01-2024
Wiadomość 3 z 5 (4 908 wyświetleń)

Re.: Aplikacja w app gallery

Miesiąc temu zainstalowałem aplikację z Gbox i działa na P40 pro.

Nie działają płatności zbliżeniowe kartą czy blikiem. Reszta działa normalnie. Gbox podaje się jako telefon Samsunga. Losowo.

Można użyć portfela Curve, która to angielska aplikacja jest dla użytkowników Huawei darmowa. Mam to i działa.

Odpowiedz
0 Lajków
Ryszard4
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
22-01-2025
Wiadomość 4 z 5 (1 782 wyświetleń)

Re.: Aplikacja w app gallery

Ze względów bezpieczeństwa nie zalecamy korzystania z takich rozwiązań. Klienci bez dostępu do aplikacji mobilnej mogą korzystać ze swojego konta logując się przez przeglądarkę internetową.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
603
128
12-04-2017
Wiadomość 5 z 5 (1 712 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy