Odpowiedz

Re: Re.: Aplikacja na zegarek

Dziękuję za informację i liczę, że w niedługim czasie pojawią się możliwości płacenia zegarkami Samsung z systemem Tizen. Pozdrawiam.

nismo
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
18
3
06-07-2017
Wiadomość 51 z 59 (7 287 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja na zegarek

Jak widzę temat płatności zegarkami samsung jest wałkowany od kilku lat i pomimo ,że jest to bardzo popularny sprzęt i dobrej jakości , bank nie wychodzi na przeciw szerokiej rzeszy swoich klientów aby ułatwić im funkcjonowanie w nowoczesnym świecie, od kilkunastu lat korzystam z usług ING i zawsze cenię sobie funkcjonowanie aplikacji ING zarówno w internecie jak i w telefonach, zostańcie liderem i uwolnijcie płatności przez galaxy watch od samsunga!!

Mmarco
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
10-11-2020
Wiadomość 52 z 59 (7 002 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja na zegarek

@Mmarco Rozumiemy zapotrzebowanie na nowoczesne metody płatności. Jednym z warunków udostępnienia ich, jest możliwość udostępnienia przez samego dostawcę. Niestety, na terenie kraju Samsung tego nie robi Emotikon: Smutny

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 53 z 59 (6 971 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja na zegarek

@MirosławP, w poprzedniej wiadomości zaproponowałem rozwiązanie. Skoro Samsung Pay nie został udostępniony i nie wiadomo kiedy się pojawi to warto wykonać samemu krok i wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów. Poniżej wklejam moją propozycję z dnia 22.09.2020.

 

Zgłaszam pomysł stworzenia aplikacji Moje ING na system operacyjny Tizen, który znajduje się w zegarkach Samsung. W ten sposób użytkownicy otrzymają dostęp do bankowości oraz do płatności bezdotykowych NFC. Ewentualnie prostsza opcja to stworzenie aplikacji Moje ING dla systemu Tizen, która pozwoli wyłącznie na dokonywanie płatności bezdotykowych NFC bez dostępu do większości funkcji bankowych.
Odpowiedz
0 Lajków
nismo
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
18
3
06-07-2017
Wiadomość 54 z 59 (6 964 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja na zegarek

@nismo Dziękujemy za wiadomość. Przekazaliśmy już Twój pomysł do naszego zespołu. Możliwe, że kiedyś pojawi się takie rozwiązanie. Pozostaje cierpliwie czekać.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MateuszF
Moderator
Moderator icon
603
128
12-04-2017
Wiadomość 55 z 59 (6 938 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja na zegarek

@MateuszF, dziękuję za odpowiedź. Jak tylko pojawią się jakieś wieści odnośnie mojej propozycji to bardzo proszę o informację.

Odpowiedz
0 Lajków
nismo
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
18
3
06-07-2017
Wiadomość 56 z 59 (6 934 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja na zegarek

Może blik na zegarek Samsung
Odpowiedz
0 Lajków
MarekH
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
25-07-2018
Wiadomość 57 z 59 (6 360 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja na zegarek

Mijają lata, a zegarkiem Samsung z telefonem Android dalej nie można zapłacić... Będzie kiedyś aplikacja czy tak przez kolejne lata będziecie zwodzić, że może coś będzie?!

Odpowiedz
0 Lajków
KMBakPL
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
16-03-2021
Wiadomość 58 z 59 (6 161 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja na zegarek

Usługi płatności przez Samsung Pay nie są przez tę firmę rozwijane w Polsce. Na ten moment trudno nam odpowiadać za plany wdrożenia płatności przez firmę zewnętrzną. 

 

***

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła,



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
466
85
18-01-2021
Wiadomość 59 z 59 (6 136 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy