23-09-2020 12:07
Dziękuję za informację i liczę, że w niedługim czasie pojawią się możliwości płacenia zegarkami Samsung z systemem Tizen. Pozdrawiam.
10-11-2020 21:12
Jak widzę temat płatności zegarkami samsung jest wałkowany od kilku lat i pomimo ,że jest to bardzo popularny sprzęt i dobrej jakości , bank nie wychodzi na przeciw szerokiej rzeszy swoich klientów aby ułatwić im funkcjonowanie w nowoczesnym świecie, od kilkunastu lat korzystam z usług ING i zawsze cenię sobie funkcjonowanie aplikacji ING zarówno w internecie jak i w telefonach, zostańcie liderem i uwolnijcie płatności przez galaxy watch od samsunga!!
11-11-2020 21:19
@Mmarco Rozumiemy zapotrzebowanie na nowoczesne metody płatności. Jednym z warunków udostępnienia ich, jest możliwość udostępnienia przez samego dostawcę. Niestety, na terenie kraju Samsung tego nie robi ![]()
11-11-2020 23:01
@MirosławP, w poprzedniej wiadomości zaproponowałem rozwiązanie. Skoro Samsung Pay nie został udostępniony i nie wiadomo kiedy się pojawi to warto wykonać samemu krok i wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów. Poniżej wklejam moją propozycję z dnia 22.09.2020.
Zgłaszam pomysł stworzenia aplikacji Moje ING na system operacyjny Tizen, który znajduje się w zegarkach Samsung. W ten sposób użytkownicy otrzymają dostęp do bankowości oraz do płatności bezdotykowych NFC. Ewentualnie prostsza opcja to stworzenie aplikacji Moje ING dla systemu Tizen, która pozwoli wyłącznie na dokonywanie płatności bezdotykowych NFC bez dostępu do większości funkcji bankowych.
12-11-2020 22:20
@nismo Dziękujemy za wiadomość. Przekazaliśmy już Twój pomysł do naszego zespołu. Możliwe, że kiedyś pojawi się takie rozwiązanie. Pozostaje cierpliwie czekać.
12-11-2020 22:32
@MateuszF, dziękuję za odpowiedź. Jak tylko pojawią się jakieś wieści odnośnie mojej propozycji to bardzo proszę o informację.
16-02-2021 13:49
16-03-2021 10:41
Mijają lata, a zegarkiem Samsung z telefonem Android dalej nie można zapłacić... Będzie kiedyś aplikacja czy tak przez kolejne lata będziecie zwodzić, że może coś będzie?!
17-03-2021 10:48
Usługi płatności przez Samsung Pay nie są przez tę firmę rozwijane w Polsce. Na ten moment trudno nam odpowiadać za plany wdrożenia płatności przez firmę zewnętrzną.
***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła,
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |