18-02-2019 23:26 | Edytowano: 18-02-2019 23:39
Wbrew pozorowi jestem w samym sednie tematu.
Piszesz do supportu banku żeby ten cię ochronił przed atakiem z zewnątrz, ale to tak jakbyś wybrał kasę z bankomatu i usiadł obok 3 złodzieji w autobusie a po przykrym incydencie miał pretensje do producenta portfela.
Dlaczego sam nie zadbasz o swoje bezpieczeństwo? Używaj aplikacji zaufanych producentów i stosuj zasadę ograniczonego zaufania.
Znam ludzi którzy nie dodają kart do gpay czy applepay, bo się boją, ale z tym żyją.
P.S zobacz jakie zgłaszasz propozycje.
Aplikacja do podglądu salda?, a z przeglądarki już zalogować się nie da?
19-02-2019 14:38
A tak trudno zrobić osobne limity dla aplikacji mobilnej?
Czy stopień skomplikowania jest tak ogromny że przekracza możliwości ING?
20-02-2019 16:33 | Edytowano: 20-02-2019 16:34
anatol Na ten moment nie planujemy takiego rozwiązania. Zapisaliśmy Twoją sugestię.
Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |