18-02-2019 23:26 | Edytowano: 18-02-2019 23:39
Wbrew pozorowi jestem w samym sednie tematu.
Piszesz do supportu banku żeby ten cię ochronił przed atakiem z zewnątrz, ale to tak jakbyś wybrał kasę z bankomatu i usiadł obok 3 złodzieji w autobusie a po przykrym incydencie miał pretensje do producenta portfela.
Dlaczego sam nie zadbasz o swoje bezpieczeństwo? Używaj aplikacji zaufanych producentów i stosuj zasadę ograniczonego zaufania.
Znam ludzi którzy nie dodają kart do gpay czy applepay, bo się boją, ale z tym żyją.
P.S zobacz jakie zgłaszasz propozycje.
Aplikacja do podglądu salda?, a z przeglądarki już zalogować się nie da?
19-02-2019 14:38
A tak trudno zrobić osobne limity dla aplikacji mobilnej?
Czy stopień skomplikowania jest tak ogromny że przekracza możliwości ING?
20-02-2019 16:33 | Edytowano: 20-02-2019 16:34
anatol Na ten moment nie planujemy takiego rozwiązania. Zapisaliśmy Twoją sugestię.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024