Odpowiedz

Aplikacja INGMobile - błąd filtra

Aplikacja INGMobile wersja 3.5.1

System: Android 6.0

 

Kroki.

1. Moje ING -> Rachunki -> Rachunek bieżący

2. Historia transakcji. Wpisz w treść wyszukiwania tekst istniejącej transakcji (np. marek jak w screenshocie) = aplikacj wyświetla transakcje spełniające warunki wyszukiwania

3. Zmień okres wyszukiwania na 12M - jest to jedna z wartości domyślnie podpowiadanych i wyszukaj ponownie = Komunikat: Przekroczono maksymalny zakres przeszukiwań transakcji. Zmniejsz zakres wyszukiwania i spróbuj ponownie!

 

Podpowiadany automatycznie przez aplikację okres wyszukiwania nie może jednocześnie przekraczać zakresu wyszukiwania.

 

Odpowiedz
0 Lajków
TestAll
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
06-03-2017
Wiadomość 1 z 3 (5 889 wyświetleń)

Re.: Aplikacja INGMobile - błąd filtra

To jest stara aplikacja, która chyba nie jest już rozwijana Emotikon: Szczęśliwy
Zainstaluj sobie najnowszą: https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.ing.mojeing&hl=pl
Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 2 z 3 (5 847 wyświetleń)

Re.: Aplikacja INGMobile - błąd filtra

Dziękujemy za zgłoszenie. Zachęcamy do korzystania z nowej aplikacji Moje ING mobile, w której przygotowaliśmy nową, kontekstową wyszukiwarkę.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 3 z 3 (5 785 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Status wniosku - etapy i czas oczekiwania

Jak długo czekasz? Znasz powód wcześniejszej odmowy?

09-12-2024
Re.: Kredyt dokumenty elektroniczny podpis

Istnieje możliwość przyjmowania wymaganych dokumentów tj. np.: zaświadczenia o dochodzie, zaświadczenia z Urzędu Skarbowego/ZUS/KRUS z kwalifikowanym podpisem elektronicznym/kwalifikowaną pieczęcią. T

...

09-12-2024
Re.: Awaria bankomatu i utrata gotówki podczas wpłaty

Przykro mi z powodu tej sytuacji. Przekazałem prośbę o pilne rozpatrzenie zgłoszenia do działu reklamacyjnego.

09-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy