15-03-2017 09:09
Dzień dobry,
Na początek chciałbym zanzaczyć że usługa uruchomiona w dniu wczorajszym działa w 100% póki co wszystkie terminale przyjmowały płatności bez problemu
Nasuwają mi się jednak pytania, co w przypadku kiedy będziemy chcieli:
1. Wykonać pełny reset telefonu, co wiąże się z usunięciem aplikacji ING?
2. Wymienić telefon na nowy?
3. Co w przypadku kradzieży telefonu? Domyślam się że procedura jest tutaj identyczna jak dla kalsycznych kart? Wykonuje się telefon do Państwa celem blokady karty, prosiłbym o potwierdzenie?
15-03-2017 17:43
Odpowiadając na Twoje pytania:
1. Będziesz musiał na nowo zainstalować aplikację Moje ING mobile i dodać urządzenie do zaufanych.
2. Jeżeli zmieniłeś zaufane urządzenie, na którym był Mastercard w telefonie, nie będzie możliwe dokonywanie płatności tym telefonem. Na nowozaufanym urządzeniu (o ile spełnia wymagania), możesz ponownie aktywować Mastercard w telefonie.
W Moje ING mobile, w „Szczegółach karty” Mastercard w telefonie będzie miała status „wyłączona” i będzie dostępny link „Aktywuj płatności”. Nie wymagamy ponownego zamówienia karty.
3. W takim przypadku koniecznie zastrzeż Mastercard w telefonie w aplikacji Moje ING albo dzwoniąc pod numer telefonu 32 357 00 12. Natychmiastowe zastrzeżenie karty najlepiej chroni przed płatnościami dokonanymi przez osoby nieuprawnione.
15-03-2017 20:44
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024