Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Mastercard w telefonie - zmiana telefonu/reset/kradzież

Dzień dobry,

 

Na początek chciałbym zanzaczyć że usługa uruchomiona w dniu wczorajszym działa w 100% póki co wszystkie terminale przyjmowały płatności bez problemu Emotikon: Szczęśliwy

 

Nasuwają mi się jednak pytania, co w przypadku kiedy będziemy chcieli:

1. Wykonać pełny reset telefonu, co wiąże się z usunięciem aplikacji ING?

2. Wymienić telefon na nowy?

3. Co w przypadku kradzieży telefonu? Domyślam się że procedura jest tutaj identyczna jak dla kalsycznych kart? Wykonuje się telefon do Państwa celem blokady karty, prosiłbym o potwierdzenie?

Odpowiedz
0 Lajków
danielito
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
14
9
15-03-2017
Wiadomość 1 z 3 (12 603 wyświetleń)

Re.: Mastercard w telefonie - zmiana telefonu/reset/kradzież

Odpowiadając na Twoje pytania:

1.  Będziesz musiał na nowo zainstalować aplikację Moje ING mobile i dodać urządzenie do zaufanych.

2. Jeżeli zmieniłeś zaufane urządzenie, na którym był Mastercard w telefonie, nie będzie możliwe dokonywanie płatności tym telefonem. Na nowozaufanym urządzeniu (o ile spełnia wymagania), możesz ponownie aktywować Mastercard w telefonie.

W Moje ING mobile, w „Szczegółach karty” Mastercard w telefonie będzie miała status „wyłączona” i będzie dostępny link „Aktywuj płatności”. Nie wymagamy ponownego zamówienia karty.

3. W takim przypadku koniecznie zastrzeż Mastercard w telefonie w aplikacji Moje ING albo dzwoniąc pod numer telefonu 32 357 00 12. Natychmiastowe zastrzeżenie karty najlepiej chroni przed płatnościami dokonanymi przez osoby nieuprawnione.

 

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinBa
Były moderator
Były moderator icon
108
35
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (12 572 wyświetleń)

Re.: Mastercard w telefonie - zmiana telefonu/reset/kradzież

Wielkie dzięki za wyczerpujące odpowiedzi na każde pytanie! Emotikon: Szczęśliwy
Odpowiedz
0 Lajków
danielito
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
14
9
15-03-2017
Wiadomość 3 z 3 (12 545 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że

...

12-05-2024
Re: Re.: Awaria bankomatu, brak reakcji banku od 2 tyg i awaria Wpłatomatu

Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia. 
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami

 

12-05-2024
parkingi - nie można wpisać numeru rejestracyjnego

dzień dobry, proszę sprawdzić działanie opcji "Parkingi / kup bilet" w aplikacji mobilnej

Próbowałem zaparkować w Katowicach, wszystko szło dobrze do momentu ale na ekranie na którym jest pole "Numer r

...

11-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy