06-03-2017 08:38
Aplikacja INGMobile wersja 3.5.1
System: Android 6.0
Kroki.
1. Moje ING -> Rachunki -> Rachunek bieżący
2. Historia transakcji. Wpisz w treść wyszukiwania tekst istniejącej transakcji (np. marek jak w screenshocie) = aplikacj wyświetla transakcje spełniające warunki wyszukiwania
3. Zmień okres wyszukiwania na 12M - jest to jedna z wartości domyślnie podpowiadanych i wyszukaj ponownie = Komunikat: Przekroczono maksymalny zakres przeszukiwań transakcji. Zmniejsz zakres wyszukiwania i spróbuj ponownie!
Podpowiadany automatycznie przez aplikację okres wyszukiwania nie może jednocześnie przekraczać zakresu wyszukiwania.
06-03-2017 13:31
07-03-2017 09:25
Dziękujemy za zgłoszenie. Zachęcamy do korzystania z nowej aplikacji Moje ING mobile, w której przygotowaliśmy nową, kontekstową wyszukiwarkę.
Nie korzystam z przeglądarki , to się dzieje w Waszej aplikacji , pamięć wyczyszczona.
12-11-2025Nie mamy obecnie takich zgłoszeń. Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną, jeśli korzystasz z aplikacji, lub wyczyść cookies w przeglądarce, z której korzystasz - to powinno pomóc.
12-11-2025Jest błąd w aplikacji ING za każdym razem gdy chce przejść w aplikacji do maklera giełdowego zostaje wylogowany z apki
12-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |