27-03-2020 15:53
Kupiłam nowego Huawei i sie okazało, że nie mogę ściągnąć aplikacji ING.
Czy ktoś wie, kiedy apka będzie dostępna w sklepie Huawei?
Jakieś pomysły, jak zainstalować ING, jak nie ma sklepu googla?
28-03-2020 16:33
Naszą aplikację można pobrać tylko ze sklepu Play. Nie udostępniamy jej w innym miejscu
30-03-2020 11:23
w jaki sposób w takim razie mogę korzystać mobilnie z konta na telefonie Huawei?
30-03-2020 11:36
Żeby aplikacja banku mogła działać potrzebny jest certyfikat Google.
Nie uruchomisz jej, jeżeli telefon nie ma dostępu do usług Google.
Jest to warunkiem koniecznym.
16-04-2020 15:24
17-04-2020 14:16 | Edytowano: 17-04-2020 14:17
Aplikacja Moje ING mobile obecnie jest dostępna w sklepach Google Play dla telefonów z systemem Android oraz AppStore dla telefonów iPhone.
Jeśli na Twoim telefonie Huawei sklep Google Play nie jest dostępny, to niestety nie możesz na niego pobrać aplikacji Moje ING.
Dziękujemy za sugestie w tym temacie. Analizujemy rozwiązanie dostarczane przez Huawei (AppGallery), ale nie podjęliśmy decyzji o udostępnieniu naszej aplikacji mobilnej w tym sklepie.
29-04-2020 09:13
Dzień dobry,
W jakim czasie można spodziewać się decyzji odnośnie udostępnienia aplikacji ING Mobile w serwisie HMS dostarczonej przez Huawei ?
Pytam, bo zamierzam zmienić telefon na nowszy model Huawei i niestety usługi Google są niedostępne, a nie ukrywam, że aplikacja jest mi bardzo potrzebna i często jej używam. Dlatego jestem mocno zainteresowany tym tematem.
Dziękuję.
30-04-2020 11:15
@Tomashec Analizujemy temat, jednak nie ma jeszcze decyzji, czy w ogóle będziemy na tej platformie.
13-05-2020 10:33
14-05-2020 08:59
Nadal analizujemy ten temat. Nie podjęliśmy decyzji o udostępnieniu naszej aplikacji mobilnej w tym sklepie.
Jak coś się zmieni w tym temacie, będziemy o tym informować na bieżąco.
W tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub infolinią pod numerem 32 357 00 69. Zamknięcie konta jest nieodwracalne.
27-01-2025Konto Active - dla aktywnych klientów spełniających przynajmniej jeden z trzech warunków finansowych - wówczas to konto jest bezpłatne:
- średnie miesięczne aktywa w banku minimum 200 tys. zł
- średnie
To raczej jest problem z samym Bitwardenem. Pobranie starszej wersji wtyczki spowodowało, że autouzupełnianie działa poprawnie.
U mnie poprawnie wypełnia się w wersji 2024.9.1 w przeglądarce Firefox -