06-08-2017 21:25 | Edytowano: 06-08-2017 21:26
Mam tylko nadzieję, że to opóźnienie związane z wdrożeniem Android Pay nie są spowodowane zintegrowaniem tej płatności z aplikacją Moje ING. W aplikacji mobilnej są płatności HCE Mastercard i to wystarczy. Wolę mieć możliwość płacenia przez Android Pay jako osobnej aplikacji, a nie dodatkowo instalować Moje ING.
24-08-2017 10:30
24-08-2017 19:38
Podoba mi się bardzo konsekwencja w pracach nad aplikacją.! Mamy paragony w aplikacji, logowanie odciskiem, to następny będzie Android Pay Ciekawe tylko jaki jest postęp tych prac... I oby nie było jak w mBanku...
25-08-2017 19:15
@Konto usunięte Systematycznie dodajemy nowe funkcje do aplikacji Moje ING mobile. Jeszcze w tym półroczu planujemy dodać Android Pay. Informacje o tym jak planujemy rozwijać aplikację możesz sprawdzić na naszym Blogu.
08-09-2017 23:05
Mój poprzedni post opierał się na informacjach dostępnych na blogu, porównanych do obecnej sytuacji, tzn. że wszystko jest realizowane wg opisanego na blogu planu działania. Jak zwróciłem uwagę, teraz jest czas na Android Pay. Chciałem się dowiedzieć jak z postępem tych prac...? Termin planowanego udostępnienia to 2 połowa 2017 roku. Właśnie niedługo minie 3 kwartał, a my nie wiemy nic... Wystarczyłaby zwykła odpowiedź typu "przełom listopada i grudnia"...
10-09-2017 13:49
Chciałabym Ci pomóc i odpowiedzieć na Twoje pytania, ale nie posiadamy dodatkowych informacji w tym temacie. Cały czas pracujemy nad Android Pay. Jeśli będziemy znali datę wprowadzenia to na pewno Was o tym poinformujemy.
14-09-2017 07:09
Może zamiast dodawać nowe funkcje dla wybranych, zajmiecie się pracami nad udostępnieniem WSZYSTKIM KLIENTOM aplikacji mobilnej?
To samo dotyczy bankowosci On-Line. Od roku mamicie obietnicami że będzie dostępny nowy system dla Kont Direct. i co? I nic. Obiecanki-cacanki.
14-09-2017 07:13
"Kiedyś byliście przykładem . . ."
Jak to mawia mister Havranek: ale to se nevrati !
I tego się trzymajmy.
15-09-2017 07:15
Jeżeli prowadzisz działalność w formie spółki, konto możesz obsługiwać za pośrednictwem systemu transakcyjnego ING BankOnLine, przez stronę www.
Obecnie aplikacja mobilna dostępna jest tylko dla osób fizycznych oraz przedsiębiorców prowadzących działalność jednoosobową.
18-09-2017 13:47
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024