Odpowiedz

Re.: Android Pay

[ Edytowane ]

Mam tylko nadzieję, że to opóźnienie związane z wdrożeniem Android Pay nie są spowodowane zintegrowaniem tej płatności z aplikacją Moje ING. W aplikacji mobilnej są płatności HCE Mastercard i to wystarczy. Wolę mieć możliwość płacenia przez Android Pay jako osobnej aplikacji, a nie dodatkowo instalować Moje ING.

Starx
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
1
18-12-2016
Wiadomość 91 z 203 (26 013 wyświetleń)

Re.: Android Pay

To będzie na pewno jako osobna aplikacja, tak jak jest z aplikacjami innych banków. Tutaj bank musi zintegrować swoje API z API AP, żeby wszystko funkcjonowało poprawnie Emotikon: Mrugający

https://spolecznosc.ingbank.pl/-/Blog/Moje-ING-mobile-sprawdź-jak-będzie-rozwijać-się-nasza-nowa/ba-...
Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 92 z 203 (25 132 wyświetleń)

Re.: Android Pay

Podoba mi się bardzo konsekwencja w pracach nad aplikacją.! Mamy paragony w aplikacji, logowanie odciskiem, to następny będzie Android Pay Emotikon: Szczęśliwy Ciekawe tylko jaki jest postęp tych prac... I oby nie było jak w mBanku...

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 93 z 203 (25 091 wyświetleń)

Re.: Android Pay

@Konto usunięte Systematycznie dodajemy nowe funkcje do aplikacji Moje ING mobile. Jeszcze w tym półroczu planujemy dodać Android Pay. Informacje o tym jak planujemy rozwijać aplikację możesz sprawdzić na naszym Blogu.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
659
123
04-09-2015
Wiadomość 94 z 203 (24 989 wyświetleń)

Re.: Android Pay

Mój poprzedni post opierał się na informacjach dostępnych na blogu, porównanych do obecnej sytuacji, tzn. że wszystko jest realizowane wg opisanego na blogu planu działania. Jak zwróciłem uwagę, teraz jest czas na Android Pay. Chciałem się dowiedzieć jak z postępem tych prac...? Termin planowanego udostępnienia to 2 połowa 2017 roku. Właśnie niedługo minie 3 kwartał, a my nie wiemy nic... Wystarczyłaby zwykła odpowiedź typu "przełom listopada i grudnia"... 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 95 z 203 (24 077 wyświetleń)

Re.: Android Pay

Chciałabym Ci pomóc i odpowiedzieć na Twoje pytania, ale nie posiadamy dodatkowych informacji w tym temacie. Cały czas pracujemy nad Android Pay. Jeśli będziemy znali datę wprowadzenia to na pewno Was o tym poinformujemy.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 96 z 203 (20 972 wyświetleń)

Re.: Android Pay

Może zamiast dodawać nowe funkcje dla wybranych, zajmiecie się pracami nad udostępnieniem WSZYSTKIM KLIENTOM aplikacji mobilnej?

To samo dotyczy bankowosci On-Line. Od roku mamicie obietnicami że będzie dostępny nowy system dla Kont Direct. i co? I nic. Obiecanki-cacanki.

Odpowiedz
0 Lajków
WitKac7
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
8
3
21-08-2017
Wiadomość 97 z 203 (20 782 wyświetleń)

Re.: Android Pay

"Kiedyś byliście przykładem . . ."

Jak to mawia mister Havranek: ale to se nevrati !

I tego się trzymajmy.

Odpowiedz
0 Lajków
WitKac7
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
8
3
21-08-2017
Wiadomość 98 z 203 (20 782 wyświetleń)

Re.: Android Pay

Jeżeli prowadzisz działalność w formie spółki, konto możesz obsługiwać za pośrednictwem systemu transakcyjnego ING BankOnLine, przez stronę www.

Obecnie aplikacja mobilna dostępna jest tylko dla osób fizycznych oraz przedsiębiorców prowadzących działalność jednoosobową.

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 99 z 203 (20 681 wyświetleń)

Re.: Android Pay

Przecież jest nowy system dla kont Direct... ?
Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 100 z 203 (20 551 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Terminy podpisania umowy

Błagam ta odpowiedź pokazuje jeszcze większy brak szacunku albo całkowitą niewiedzę na temat tego jak wyglądają wasze procesy od strony klienta lub pośrednika. Jedyne co było możliwe do ogarnięcia to ...

21-04-2025
Re.: Terminy podpisania umowy

Cześć,
przykro mi, że nie znalazł się dla Ciebie termin 😢 Skontaktuj się ze specjalistą, u którego składałeś wniosek - być może będzie mógł coś zrobić w tej sprawie.

21-04-2025
Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Revolut pod tym względem jest idealnym wzorem.

20-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy