13-11-2016 18:07
Witam ,
Jestem zainteresowany płatnościami zblirzeniowymi za pomocą technologi HCE i mam dwa pytania odnoście przyszłości i planów ING odnoście tej technologi.
Pierwsze pytanie, o Usługe od googla a mianowicie Android Pay która najprawdopodobnie wystartuje za kilka dni a mianowicie 16-11 br.
Moje pytanie brzmi czy ING Bank bedzie "wspólpracował " z Adndroid Pay a jesli tak czy może to nastąpić z dniem uruchomienia Usługi w Polsce?
Kolejne pytanie dotyczy płatnośći HCE zapowiadanych w aktualizacji aplikacji mobilnej , czy znany jest już termin wdrożenia HCE do funkcjonalności aplikacji ?
Z góry dziękuje za odpowiedź.
Pozdrawiam
Kamil
14-11-2016 17:31
@jajus Nie planujemy obecnie wprowadzenia usugi Android Pay, natomiast płatności HCE wprowadzimy na przełomie roku. Dokładnego terminu wdrożenia tej metody płatności jeszcze nie znamy.
14-11-2016 17:59
Czyli już mogę przenosić konto do innego banku, tak jak przynajmniej z dziesięciu moich znajomych, miarka się przebrała. Dość, że w wiekszośći ING goni inne banki, aplikacja mobilna ładuje się powoli, to jeszcze nie zamierza wprowadzić Android Pay na któty tak długo czekam. Porażka.
15-11-2016 21:20
To prawda, ING mocno spalo w ostatnich latach. Jestem geekiem, gonie kazde nowinki technologiczne i boli mnie ze musze nosic ciagle karte ze soba kiedy rozne inne banki w Polsce juz dawno wprowadzily platnosci HCE. Dawalem ING czas do konca wakacji ale widac ze postepu nie ma, w grudniu zapewne dostaniemy info ze trzeba czekac nastepne 3 miesiace czy wiecej.
Takze zamkne wszytskie moje rachunki, osobiste i firmowe, mam tego dosyc. Nie po to mam smartfona z NFC zeby z tego nie korzystac. Wstydzcie sie ING, a kiedys byliscie przykladem fajnego internet friendly banku.
16-11-2016 16:10
Android Pay oficjalnie w Polsce. Kiedy ING zamierza dołączyć do banków obsługujących, gdyż z tego co piszą, to na razie Was nie ma
http://antyweb.pl/android-pay-oficjalnie-w-polsce-w-koncu-mamy-prawdziwe-platnosci-mobilne/
17-11-2016 07:10
Witam,
Skoro ING nie planuje wprowadzenia usługi Android Pay i w dalszym ciągu podtrzymuje wprowadzenie swojego HCE, proszę tylko o jedną informację. Czy jest jakakolwiek szansa na wprowadzenie Samsung Pay? Jeśli nie, przy najbliższej okazji składam wniosek o zamknięcie konta. Chyba, że mnie zaskoczycie i jakimś cudem wasza usługa będzie wspierać urządzenia noszone firmy Samsung. ING, bank który naprawde szedł z duchem czasu, niestety teraz musi gonić konkurencję, rezygnuje z wielu możliwości które już są na rynku i klienci innych banków już z nich korzystają, na rzecz swoich rozwiązań (których wprowadzenie niestety zajmuje zbyt wiele czasu). Podejmowanie decyzji za klienta w kwestii jak ma płacić, nie jest dobrym rozwiązaniem. Tak samo jak czekałem na możliwość logowania się do waszej aplikacji dla systemu Android odciskiem palca, ale chyba na to też już nie ma co liczyć.
Pozdrawiam.
Nie zakładam osobnego tematu, bo chyba już się domyślam odpowiedzi.
17-11-2016 09:34
17-11-2016 13:47
17-11-2016 21:02
17-11-2016 22:09
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024