- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Albo instalujesz nowa apkę mobilną albo won.
17-06-2018 10:55
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zaczynam pomału mieć dosyć. Straszycie mnie że aplikacja mobilna z której korzystam przestanie funkcjonować z dniem 30.06.2018 i jeżeli nadal chcę korzystać z tego dobrodziejstwa muszę zainstalować nowego kastrata.
Uszczęśliwianie na siłę swoich stałych klientów to wasza domena,
Postawiliście na głowie cały system korzystania z konta online dodaliście mnóstwo dupereli i zupełnie zbytecznych
wodotrysków to przeżyłem , ale teraz znowu karzecie mi instalował nową mobilna aplikacje która jest
wykastrowana z bardzo istotnych dla mnie funkcji jak chociażby możliwość zarządzania kontem moim
oraz kontem dzieci oraz małżonki to jakaś paranoja z waszej strony. teraz będę musiał albo nosić
kilka smartfonów albo za każdym razem instalować i aktywować aplikacje chcąc zrobić jakakolwiek
operację dziękuje bardzo że tak troszczycie się o moje interesy, ale może by był czas aby to klient
sam mógł podjąć decyzje co do tego co mu odpowiada!! Myślę że nadszedł czas nad zastanowieniem się czy aby zmiana banku na jakiś bardziej otwarty na sugestie klientów nie był najlepszym rozwiązaniem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
17-06-2018 19:43
Re.: Albo instalujesz nowa apkę mobilną albo won.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
17-06-2018 20:22
Re.: Albo instalujesz nowa apkę mobilną albo won.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
17-06-2018 20:28
Re.: Albo instalujesz nowa apkę mobilną albo won.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
17-06-2018 20:35
Re.: Albo instalujesz nowa apkę mobilną albo won.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
19-06-2018 19:29
Re: Albo instalujesz nowa apkę mobilną albo won.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ze względów bezpieczeństwa aplikacja Moje ING mobile przypisana jest do jednego loginu. Dodam jednak, że bankowość internetową wydajemy imiennie. Jeśli logujesz się przez login innej osoby i zarządzasz kontem przez bankowość internetową wydaną na inną osobę, jest to niezgodne z naszym regulaminem.
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
19-06-2018 23:29
Re: Albo instalujesz nowa apkę mobilną albo won.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
20-06-2018 12:05
Re: Albo instalujesz nowa apkę mobilną albo won.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
OK, a co mam zrobić w przypadku gdy obsługuje konto swoje i jako współwłaściciel konto firmowe. Nie chcę połączenia dwóch kont pod jeden login więc posiadam dwa osobne. Dotychczas dwie aplikacje pozwalały mi na kontrolę i korzystanie z dwóch kont na różnych aplikacjach co było / jest dla mnie bardzo wygodne. Teraz mam jedną aplikację i przelogowując się cała procedura mnie "rozwala" a tym samym nie mam możliwości otrzymywania komunikatów o ruchach na koncie poprzez aplikację.
Lemur
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość