Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Albo instalujesz nowa apkę mobilną albo won.

Zaczynam pomału mieć dosyć. Straszycie mnie że aplikacja mobilna z której korzystam przestanie funkcjonować z dniem 30.06.2018 i jeżeli nadal chcę korzystać z tego dobrodziejstwa muszę zainstalować nowego kastrata.
Uszczęśliwianie na siłę swoich stałych klientów to wasza domena,
Postawiliście na głowie cały system korzystania z konta online dodaliście mnóstwo dupereli i zupełnie zbytecznych
wodotrysków to przeżyłem , ale teraz znowu karzecie mi instalował nową mobilna aplikacje która jest
wykastrowana z bardzo istotnych dla mnie funkcji jak chociażby możliwość zarządzania kontem moim
oraz kontem dzieci oraz małżonki to jakaś paranoja z waszej strony. teraz będę musiał albo nosić
kilka smartfonów albo za każdym razem instalować i aktywować aplikacje chcąc zrobić jakakolwiek
operację dziękuje bardzo że tak troszczycie się o moje interesy, ale może by był czas aby to klient
sam mógł podjąć decyzje co do tego co mu odpowiada!! Myślę że nadszedł czas nad zastanowieniem się czy aby zmiana banku na jakiś bardziej otwarty na sugestie klientów nie był najlepszym rozwiązaniem.

brennman
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
8
22-04-2016
Wiadomość 1 z 8 (83 135 wyświetleń)

Re.: Albo instalujesz nowa apkę mobilną albo won.

Jakby ci to powiedzieć, łaski nie robisz xD
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 8 (83 118 wyświetleń)

Re.: Albo instalujesz nowa apkę mobilną albo won.

Tu się mylisz! To bank ma moje pieniądze, a nie na odwrót. Może ty siedzisz na kredytach i jesteś związany z ING do grobowej deski, ja mam wolny wybór i właśnie to JA robię laskę powierzając właśnie im a nie innemu bankowi moje środki finansowe.
brennman
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
8
22-04-2016
Wiadomość 3 z 8 (83 111 wyświetleń)

Re.: Albo instalujesz nowa apkę mobilną albo won.

Mam 17 lat, kredyty nie dla mnie ;-)
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 4 z 8 (83 114 wyświetleń)

Re.: Albo instalujesz nowa apkę mobilną albo won.

Ja mam zdecydowanie więcej, ale również nie jestem zainteresowany kredytami Emotikon: Mrugający Jednak to co bank robi z klientami, ta totalna samowolka nieco mnie irytuje.
brennman
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
8
22-04-2016
Wiadomość 5 z 8 (83 106 wyświetleń)

Re: Albo instalujesz nowa apkę mobilną albo won.

Ze względów bezpieczeństwa aplikacja Moje ING mobile przypisana jest do jednego loginu. Dodam jednak, że bankowość internetową wydajemy imiennie. Jeśli logujesz się przez login innej osoby i zarządzasz kontem przez bankowość internetową wydaną na inną osobę, jest to niezgodne z naszym regulaminem. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 6 z 8 (82 970 wyświetleń)

Re: Albo instalujesz nowa apkę mobilną albo won.

Dlatego zakończę użytkowanie zbytecznej i niefunkcjonalnej stworzonej pod wasze potrzeby śledzenia aplikacji na rzecz którejś z lekkich przeglądarek.
Odpowiedz
0 Lajków
brennman
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
8
22-04-2016
Wiadomość 7 z 8 (82 955 wyświetleń)

Re: Albo instalujesz nowa apkę mobilną albo won.

OK, a co mam zrobić w przypadku gdy obsługuje konto swoje i jako współwłaściciel konto firmowe. Nie chcę połączenia dwóch kont pod jeden login więc posiadam dwa osobne. Dotychczas dwie aplikacje pozwalały mi na kontrolę i korzystanie z dwóch kont na różnych aplikacjach co było / jest dla mnie bardzo wygodne. Teraz mam jedną aplikację i przelogowując się cała procedura mnie "rozwala" a tym samym nie mam możliwości otrzymywania komunikatów o ruchach na koncie poprzez aplikację.

---
Lemur
Odpowiedz
0 Lajków
LEMUR
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
44
16
20-06-2018
Wiadomość 8 z 8 (82 879 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Ja znów mam problem taki ze wpłaciłem środki na konto i ostatecznie nie mam ich na koncie

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy