Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Albo instalujesz nowa apkę mobilną albo won.

Zaczynam pomału mieć dosyć. Straszycie mnie że aplikacja mobilna z której korzystam przestanie funkcjonować z dniem 30.06.2018 i jeżeli nadal chcę korzystać z tego dobrodziejstwa muszę zainstalować nowego kastrata.
Uszczęśliwianie na siłę swoich stałych klientów to wasza domena,
Postawiliście na głowie cały system korzystania z konta online dodaliście mnóstwo dupereli i zupełnie zbytecznych
wodotrysków to przeżyłem , ale teraz znowu karzecie mi instalował nową mobilna aplikacje która jest
wykastrowana z bardzo istotnych dla mnie funkcji jak chociażby możliwość zarządzania kontem moim
oraz kontem dzieci oraz małżonki to jakaś paranoja z waszej strony. teraz będę musiał albo nosić
kilka smartfonów albo za każdym razem instalować i aktywować aplikacje chcąc zrobić jakakolwiek
operację dziękuje bardzo że tak troszczycie się o moje interesy, ale może by był czas aby to klient
sam mógł podjąć decyzje co do tego co mu odpowiada!! Myślę że nadszedł czas nad zastanowieniem się czy aby zmiana banku na jakiś bardziej otwarty na sugestie klientów nie był najlepszym rozwiązaniem.

brennman
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
8
22-04-2016
Wiadomość 1 z 8 (82 593 wyświetleń)

Re.: Albo instalujesz nowa apkę mobilną albo won.

Jakby ci to powiedzieć, łaski nie robisz xD
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 8 (82 576 wyświetleń)

Re.: Albo instalujesz nowa apkę mobilną albo won.

Tu się mylisz! To bank ma moje pieniądze, a nie na odwrót. Może ty siedzisz na kredytach i jesteś związany z ING do grobowej deski, ja mam wolny wybór i właśnie to JA robię laskę powierzając właśnie im a nie innemu bankowi moje środki finansowe.
brennman
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
8
22-04-2016
Wiadomość 3 z 8 (82 569 wyświetleń)

Re.: Albo instalujesz nowa apkę mobilną albo won.

Mam 17 lat, kredyty nie dla mnie ;-)
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 4 z 8 (82 572 wyświetleń)

Re.: Albo instalujesz nowa apkę mobilną albo won.

Ja mam zdecydowanie więcej, ale również nie jestem zainteresowany kredytami Emotikon: Mrugający Jednak to co bank robi z klientami, ta totalna samowolka nieco mnie irytuje.
brennman
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
8
22-04-2016
Wiadomość 5 z 8 (82 564 wyświetleń)

Re: Albo instalujesz nowa apkę mobilną albo won.

Ze względów bezpieczeństwa aplikacja Moje ING mobile przypisana jest do jednego loginu. Dodam jednak, że bankowość internetową wydajemy imiennie. Jeśli logujesz się przez login innej osoby i zarządzasz kontem przez bankowość internetową wydaną na inną osobę, jest to niezgodne z naszym regulaminem. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Moderator
Moderator icon
427
93
12-04-2017
Wiadomość 6 z 8 (82 428 wyświetleń)

Re: Albo instalujesz nowa apkę mobilną albo won.

Dlatego zakończę użytkowanie zbytecznej i niefunkcjonalnej stworzonej pod wasze potrzeby śledzenia aplikacji na rzecz którejś z lekkich przeglądarek.
Odpowiedz
0 Lajków
brennman
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
8
22-04-2016
Wiadomość 7 z 8 (82 413 wyświetleń)

Re: Albo instalujesz nowa apkę mobilną albo won.

OK, a co mam zrobić w przypadku gdy obsługuje konto swoje i jako współwłaściciel konto firmowe. Nie chcę połączenia dwóch kont pod jeden login więc posiadam dwa osobne. Dotychczas dwie aplikacje pozwalały mi na kontrolę i korzystanie z dwóch kont na różnych aplikacjach co było / jest dla mnie bardzo wygodne. Teraz mam jedną aplikację i przelogowując się cała procedura mnie "rozwala" a tym samym nie mam możliwości otrzymywania komunikatów o ruchach na koncie poprzez aplikację.

---
Lemur
Odpowiedz
0 Lajków
LEMUR
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
44
16
20-06-2018
Wiadomość 8 z 8 (82 337 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że

...

12-05-2024
Re: Re.: Awaria bankomatu, brak reakcji banku od 2 tyg i awaria Wpłatomatu

Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia. 
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami

 

12-05-2024
parkingi - nie można wpisać numeru rejestracyjnego

dzień dobry, proszę sprawdzić działanie opcji "Parkingi / kup bilet" w aplikacji mobilnej

Próbowałem zaparkować w Katowicach, wszystko szło dobrze do momentu ale na ekranie na którym jest pole "Numer r

...

11-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy