01-05-2022 10:43
Od 2 tygodni mam problem z wyświetlaniem się aktywnych ofert Visa zarówno w bankowości internetowej jak i aplikacji mobilnej.
W bankowości internetowej najpierw wyświetlała się tylko część ofert a reszta nie i jest komunikat cyt. "coś poszło nie tak" i niżej "Spróbuj ponownie". Po kilkukrotnym kliknięciu w "Spróbuj ponownie" komunikat znikał i dalej wyświetlała się tylko część ofert. Ostatnio jest jeszcze gorzej, bo nie wyświetlają się żadne oferty, tylko wyżej wspomniane komunikaty.
W aplikacji mobilnej mogę podejrzeć tylko 4-5 aktywnych ofert (po dojściu do 4-5 ofert, aplikacja zawiesza się i wyświetla tylko pierwszą ofertę). Teraz też jest gorzej, po aplikacja wyświetla tylko pierwszą ofertę i od razu blokuje się.
Problemy były zgłaszane na infolinii, wszelkie porady, żeby sprawdzić na innych urządzeniach czy zmienić przeglądarkę czy wszystko zaktualizować nie przynoszą żadnego skutku. Reklamacja została złożona, ale do tej pory nic się nie wyjaśniło i nikt nie potrafi pomóc.
Ponieważ korzystam z ofert Visa, to chciałbym zapytać, czy bank może sprawdzić (skoro sam nie mam takiej możliwości) i przekazać mi, jakie są dla mnie aktualnie aktywne oferty Visa? Chciałbym dalej korzystać z usługi i oszczędzać w trudnych czasach. Swoją drogą przykre jest, że bank nie może uporać się z prostym błędem technicznym do naprawy.
02-05-2022 11:28
Chciałabym Ci pomóc, jednak niestety, przez Społeczność nie mamy wglądu w szczegóły Nie możemy również sprawdzić, jakie oferty sie wyświetlają na Twoim koncie. Dobrze, że złożyłeś już reklamację w tym temacie. Czekaj proszę na naszą odpowiedź. Mam nadzieję, że sprawa szybko się wyjaśni.
Możesz również napisać do nas na czacie w Moim ING. Sprawdzimy, na jakim etapie jest reklamacja.
15-05-2022 14:24
Od tygodnia czasu wszystko jest już w porządku, wszystkie oferty Visa wyświetlają się, tak jak powinny.
I co ciekawe, kilka dni później przyszła odpowiedź na reklamację, cyt.:
"Błąd z przeglądaniem ofert w programie Visa oferty jest nam znany i pracujemy nad jego wyprowadzeniem. Niestety termin naprawy jest odległy. Możemy go wyprowadzić w drugiej połowie roku."
Cóż, dobre wiedzieć, że dalej może być coś nie tak w przyszłości.
15-05-2022 14:34 | Edytowano: 15-05-2022 14:37
Tylko teraz mam inny problem.
Aktywnie i często korzystam z ofert Visa i przez to, że przez kilka tygodni nie miałem wglądu do ofert, to nie wiem, z których ofert mogę skorzystać (na zasadzie, że pierwszy raz korzystam z danej oferty), a z których nie (skorzystanie drugi raz z tej samej oferty wiąże się z brakiem uzyskania rabatu)?
Na infolinii nie mogą mi pomóc, bo nie mają wglądu do moich ofert Visa i twierdzą, że sam powinienem to kontrolować. Pilnuje tego, aby korzystać tylko raz z intersujących mnie ofert, ale nie mając wglądu do ofert przez dłuższy czas (nie ze swojej winy), nie ma szans, żeby mieć orientację, z których ofert już skorzystałem (zwłaszcza, że oferty potrafią szybko znikać i w ich miejsce pojawia ta sama, ale już nową z datą do wykorzystania). Pytanie, czy ktoś może sprawdzić i zweryfikować, które oferty Visa dadzą mi rabat na zasadzie skorzystania z nich pierwszy raz?
07-06-2022 10:02
Przepraszam, że tak długo czekałeś na naszą odpowiedź. Warunki oferty są jedynie w jej opisie.
Jeśli „wykorzystasz” ofertę, to ona nie zniknie z listy. Powinieneś o tym pamiętać. Ewentualnie możesz wspomóc się sprawdzeniem w zakładce „wykorzystane”, w której są wypisane transakcje zaliczone w programie.
Jeśli nie widzisz od razu wszystkich ofert powinieneś poczekać chwilę – lista ładuje się dosyć długo.
Jeśli nie widzisz oferty, a myślisz, że taka jest w programie, to nie skorzystasz z niej „nieświadomie”, bo oferta musi być wyświetlona – wtedy się aktywuje. My nie możemy też sprawdzić i aktywować dla Ciebie takiej oferty.
Z racji tego, że masz u nas kredyt hipoteczny wspólny z żoną, to macie również wskazane konto, z którego kredyt jest spłacany. W takiej sytuacji każdy ze współposiadaczy kredytu może zostać poproszony
... 21-11-2024