02-03-2021 19:27
Witam,
założyłem konto maklerskie IKE i chcę na nie przetransferować swoje środki z IKE w ING. Proszę o informację gdzie mogę znaleźć formularz który mogę wypełnić aby zlecić wypłatę transferową. Czy istnieje możliwość załatwienia tego przez internet?
Proszę również o informacje dotyczącą opłat za wypłatę transferową dla konta założonego 28 grudnia 2020. Z tego co udało mi się doczytać w regulaminie jest to prawdopodobnie 0% (opłata nie jest pobierana), lecz wolałbym się upewnić.
Pozdrawiam
03-03-2021 20:09
@krz10u Wypłata transferowa to sytuacja, kiedy przenosisz pieniądze z IKE ING na IKE w innej instytucji finansowej. Korzystając z niej, nie zapłacisz podatku od dochodów kapitałowych. Wypłatę transferową zrealizujesz w naszym dowolnym oddziale. Zostanie dokonana w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia złożenia dyspozycji. Listę dostępnych oddziałów znajdziesz tutaj: https://www.ing.pl/oddzialy-i-bankomaty?type=oddzial
05-03-2021 16:02 | Edytowano: 05-03-2021 16:03
Zgrabnie Pani unika odpowiedzi o załatwienie tych czynności w serwisie transakcyjnym.
Czyli w dalszym ciągu nie ma możliwości wypłaty środków z ING IKE przez internet i w dalszym ciągu, już podczas trzeciej fali pandemii trzeba fatygować się do fizycznego oddziału (czynnych w ograniczonych godzinach)?
Czy można liczyć w najbliższym czasie na dodanie tej jakże kluczowej funkcjonalności?
Czy zamierzacie Państwo przejrzyście informować przyszłych Klientów o tej jakże nieprzystępnej metodzie odzyskania wpłaconych środków?
06-03-2021 16:52
Przykro mi, nadal nie możemy przyjąć zgłoszenia odkupienia jednostek z IKE w inny sposób. Dziękuję za Twój głos w tej sprawie. Przekazałam Twoją sugestię do odpowiedniego działu. Zarówno odnośnie udostępnienia takiej możliwość w bankowości internetowej, jak i jasności informacji dostępnych na naszej stronie. Nie mam informacji, kiedy udostępnimy taką możliwość w naszej usłudze internetowej. W poniedziałki wydłużyliśmy dostępność naszych oddziałów. Czynne są w godzinach:10:00-17:00.
Dzień dobry
Niestety dzisiaj problem powrócił. Znowu próba 3-krotnej próby zalogowania się do Mojego ING i dopiero 3cia próba zakończona sukcesem i od dziś znowu każda próba logowania tak u mnie wyglą
... 31-03-2023Miło nam, że zainteresowałeś się naszą ofertą kredytu hipotecznego, ale niestety nie akceptujemy dochodu z umowy zlecenia.
31-03-2023Po aktywacji nowej karty, należy zaktualizować dane w Apple Pay.
31-03-2023