02-03-2021 19:27
Witam,
założyłem konto maklerskie IKE i chcę na nie przetransferować swoje środki z IKE w ING. Proszę o informację gdzie mogę znaleźć formularz który mogę wypełnić aby zlecić wypłatę transferową. Czy istnieje możliwość załatwienia tego przez internet?
Proszę również o informacje dotyczącą opłat za wypłatę transferową dla konta założonego 28 grudnia 2020. Z tego co udało mi się doczytać w regulaminie jest to prawdopodobnie 0% (opłata nie jest pobierana), lecz wolałbym się upewnić.
Pozdrawiam
03-03-2021 20:09
@krz10u Wypłata transferowa to sytuacja, kiedy przenosisz pieniądze z IKE ING na IKE w innej instytucji finansowej. Korzystając z niej, nie zapłacisz podatku od dochodów kapitałowych. Wypłatę transferową zrealizujesz w naszym dowolnym oddziale. Zostanie dokonana w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia złożenia dyspozycji. Listę dostępnych oddziałów znajdziesz tutaj: https://www.ing.pl/oddzialy-i-bankomaty?type=oddzial
05-03-2021 16:02 | Edytowano: 05-03-2021 16:03
Zgrabnie Pani unika odpowiedzi o załatwienie tych czynności w serwisie transakcyjnym.
Czyli w dalszym ciągu nie ma możliwości wypłaty środków z ING IKE przez internet i w dalszym ciągu, już podczas trzeciej fali pandemii trzeba fatygować się do fizycznego oddziału (czynnych w ograniczonych godzinach)?
Czy można liczyć w najbliższym czasie na dodanie tej jakże kluczowej funkcjonalności?
Czy zamierzacie Państwo przejrzyście informować przyszłych Klientów o tej jakże nieprzystępnej metodzie odzyskania wpłaconych środków?
06-03-2021 16:52
Przykro mi, nadal nie możemy przyjąć zgłoszenia odkupienia jednostek z IKE w inny sposób. Dziękuję za Twój głos w tej sprawie. Przekazałam Twoją sugestię do odpowiedniego działu. Zarówno odnośnie udostępnienia takiej możliwość w bankowości internetowej, jak i jasności informacji dostępnych na naszej stronie. Nie mam informacji, kiedy udostępnimy taką możliwość w naszej usłudze internetowej. W poniedziałki wydłużyliśmy dostępność naszych oddziałów. Czynne są w godzinach:10:00-17:00.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025