Płatności

Odpowiedz

problem z płatnościami w HCE w MojeING

Dzień dobry,

W aplikacji MojeING pojawił mi się problem z płatnością kartą Mastercard w telefonie.

Po tymczsowym wyłączeniu płatności telefonem nie mogę reaktywować funkcji (NFC włączone). Pojawia się komunikat: Płatności Mastrecard w telefonie są obecnie wyłączone. Aby płacić telefonem:

Ustaw jako domyślną do płatności telefonem

Po pierwszym kliknięciu linku: Ustaw jako domyślną do płatności telefonem dotarł SMS z kodem, kod wpisałem jednak zmiana nie została wprowadzona. Obecnie kolejne kliknięcia nie wywołują żadnej reakcji.

Będę wdzięczny za informację o możliowści rozwiązania problemu.

Pozdrawiam

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
spineer
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
0
27-03-2017
Wiadomość 1 z 2 (13 701 wyświetleń)

Re.: problem z płatnościami w HCE w MojeING

Rozwiązanie: MojeING musi być zainstalowane w pamięci smartfonu, nie na karcie SD.
Odpowiedz
0 Lajków
spineer
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
0
27-03-2017
Wiadomość 2 z 2 (13 689 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy