24-05-2017 11:04
Dzień dobry,
W aplikacji MojeING pojawił mi się problem z płatnością kartą Mastercard w telefonie.
Po tymczsowym wyłączeniu płatności telefonem nie mogę reaktywować funkcji (NFC włączone). Pojawia się komunikat: Płatności Mastrecard w telefonie są obecnie wyłączone. Aby płacić telefonem:
Ustaw jako domyślną do płatności telefonem
Po pierwszym kliknięciu linku: Ustaw jako domyślną do płatności telefonem dotarł SMS z kodem, kod wpisałem jednak zmiana nie została wprowadzona. Obecnie kolejne kliknięcia nie wywołują żadnej reakcji.
Będę wdzięczny za informację o możliowści rozwiązania problemu.
Pozdrawiam
24-05-2017 11:29
Mi tam się wydaje, że oni tam tracą kontakt z rzeczywistością. Jako propozycję zamienną za paczki przelewów proponują przelewy z późniejszą datą. Nie ma jak to mylić odwagę z odważnikiem.
15-05-2025Regulamin konkursu “IDEALNY ASYSTENT FESTIWALOWY”
Obowiązuje od 15 maja 2025 r.
§1 Wprowadzenie
1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej: „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach,
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |