24-05-2017 11:04
Dzień dobry,
W aplikacji MojeING pojawił mi się problem z płatnością kartą Mastercard w telefonie.
Po tymczsowym wyłączeniu płatności telefonem nie mogę reaktywować funkcji (NFC włączone). Pojawia się komunikat: Płatności Mastrecard w telefonie są obecnie wyłączone. Aby płacić telefonem:
Ustaw jako domyślną do płatności telefonem
Po pierwszym kliknięciu linku: Ustaw jako domyślną do płatności telefonem dotarł SMS z kodem, kod wpisałem jednak zmiana nie została wprowadzona. Obecnie kolejne kliknięcia nie wywołują żadnej reakcji.
Będę wdzięczny za informację o możliowści rozwiązania problemu.
Pozdrawiam
24-05-2017 11:29
Witam,
zmieniłem starego MacBooka Pro z 2015 r. na nowego MacBooka Air 15 i mam problem z ponownym dodaniem kart firmowych do Apple Pay. Po zmianie komputera na nowy, co wiązało się w moim przypadku z
... 17-11-2025Skontaktuj się z nami specjalistami hipotecznymi po zalogowaniu do Mojego ING lub pod numerem 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00. Sprawdzimy to dla Ciebie.
17-11-2025Przekazałem prośbę o przyspieszenie do odpowiedniego działu.
17-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 3 | |
| 3 | |
| 3 |