Płatności

Odpowiedz

Terminale płatnicze ING to jakaś kpina

Witam,

posiadamy nowe terminale płatnicze ING firmy verizon model VX675. Terminale te działają fatalnie, odrzucana jest prawie każda transakcja. 

Dlaczego ING zdecydował się na promowanie takich śmieciowych terminali? Na nasze zgłoszenie przyjechał technik, który wymienił terminal na ten sam model, nic nie pomogło problem dalej ten sam. Działalność mamy w Krakowie, więc zasięg nie jest problemem. Pan technik powiedział, że to bardzo wadliwy model i te problemy są standardem. Powiedział, ze trzeba poprosić ING o inny nowszy model terminala. I tutaj zaczynają się schody, bo trzeba zgłosić reklamację poprzez wysłanie wiadomości w centrum wiadomości. Nota bene, sposób kontaktu przez centrum wiadomości to też jest jakaś kpina. Okazuje się bowiem, że wysłanie wiadomości do ING zamiast być ułatwieniem dla klientów w związku z epidemią stanowi sporą trudność. Skontaktować można się jedynie poprzez komunikator i mało widoczny link "prześlij dokumenty". Aby wysłać wiadomość tekstową, należy wysłać załącznik z pustym zdjęciem (sic!). I teraz dostaliśmy informację, że rozpatrzenie reklamacji trwa do 3 tygodni, kiedy sprzedaż poprzez terminale to u nas 60% sprzedaży! Proszę sobie więc wyobrazić nasze straty. Czy ING na prawdę nie może stanąć na wysokości zadania i sprawić, aby terminale z których korzystamy działały bezawaryjnie i w szybkim czasie zaproponować wyższy model terminali? Proszę o odpowiedz zawierającą opis standardów państwa współpracy z klientami biznesowymi w takich przypadkach.

agonia
Nowy w branży
Nowy w branży icon
3
1
03-12-2020
Wiadomość 1 z 6 (886 wyświetleń)

Re: Terminale płatnicze ING to jakaś kpina

Przykro mi, że masz takie zdanie Emotikon: Smutny
Terminale jakie udostępniamy klientom to rzeczywiście Verifone VX 675.Urządzenie pozwala akceptować płatności w dowolnym miejscu w Polsce, w zasięgu sieci komórkowej. Działa w oparciu o technologię GPRS, ma zainstalowaną kartę SIM operatora Play, która korzysta z zasięgu wszystkich dostępnych sieci.

W Twojej sprawie możesz skontaktować się z nami na czacie w Moim ING lub  przesyłając załącznik wraz z dołączonym komentarzem do 140 znaków. Jeśli już złożyłeś reklamację? Jeśli tak, prosimy o jej numer. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Moderator
Moderator icon
516
132
04-09-2015
Wiadomość 2 z 6 (832 wyświetleń)

Re: Terminale płatnicze ING to jakaś kpina

Złozylem reklamację i po walce na infolinii po kilku dniach otrzymalem odpowiedz i możliwość wymiany urzadzenia. Ale nie to jest tak naprawdę problemem, chodzi o to, że działanie terminali to bardzo newralgiczna sprawa dla działalności gospodarczej, i jesli cos nie dziala to wyłącza się duża czesc sprzedazy. Dlatego szanujący się providerzy tego typu usług oferują sprawny serwis i proces reklamacyjny. Podłączanie POS pod standardowy proces reklamacyjny banku, trwający czasami nawet tygodnie, może spowodować olbrzymie straty dla przedsiębiorcy.

Odpowiedz
0 Lajków
agonia
Nowy w branży
Nowy w branży icon
3
1
03-12-2020
Wiadomość 3 z 6 (820 wyświetleń)

Re: Terminale płatnicze ING to jakaś kpina

Dziękujemy za Twoją opinię. Skierowałam ją do odpowiedniego zespołu. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Moderator
Moderator icon
516
132
04-09-2015
Wiadomość 4 z 6 (781 wyświetleń)

Re.: Terminale płatnicze ING to jakaś kpina

Dostalismy nowy terminal i on już działa super. Dziekuje za zainteresowanie problemem

Odpowiedz
0 Lajków
agonia
Nowy w branży
Nowy w branży icon
3
1
03-12-2020
Wiadomość 5 z 6 (624 wyświetleń)

Re.: Terminale płatnicze ING to jakaś kpina

jaki terminal dostał Pan po reklamacji - bo ja mam ten sam problem - to jakiś koszmar 

Odpowiedz
0 Lajków
eliza127
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
1
0
22-02-2021
Wiadomość 6 z 6 (130 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: ING żąda bez jakiegokolwiek powodu oświadczeń o źródłach pochodzenia majątku i środków pienię...

Art. 34. 4. Instytucje obowiązane na potrzeby stosowania środków bezpieczeństwa finansowego mogą przetwarzać informacje zawarte w dokumentach    tożsamości klienta i osoby upoważnionej do działania w

...

27-02-2021
Re.: Zmiana numeru telefonu

Nie moge zmienic gdyz wysylaja mi kod na numer telefonu stary ktorego nie mam wiec na cholere mi ten kod aktywacyjny?????

27-02-2021
Re: Re.: Źle rozliczona reklamacja

Prosimy, podaj nam numer Twojego zgłoszenia. Przekażemy go do odpowiedniego zespołu, który zajmuje się Twoją reklamacją. 

27-02-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy