Płatności

Odpowiedz

Terminale płatnicze ING to jakaś kpina

Witam,

posiadamy nowe terminale płatnicze ING firmy verizon model VX675. Terminale te działają fatalnie, odrzucana jest prawie każda transakcja. 

Dlaczego ING zdecydował się na promowanie takich śmieciowych terminali? Na nasze zgłoszenie przyjechał technik, który wymienił terminal na ten sam model, nic nie pomogło problem dalej ten sam. Działalność mamy w Krakowie, więc zasięg nie jest problemem. Pan technik powiedział, że to bardzo wadliwy model i te problemy są standardem. Powiedział, ze trzeba poprosić ING o inny nowszy model terminala. I tutaj zaczynają się schody, bo trzeba zgłosić reklamację poprzez wysłanie wiadomości w centrum wiadomości. Nota bene, sposób kontaktu przez centrum wiadomości to też jest jakaś kpina. Okazuje się bowiem, że wysłanie wiadomości do ING zamiast być ułatwieniem dla klientów w związku z epidemią stanowi sporą trudność. Skontaktować można się jedynie poprzez komunikator i mało widoczny link "prześlij dokumenty". Aby wysłać wiadomość tekstową, należy wysłać załącznik z pustym zdjęciem (sic!). I teraz dostaliśmy informację, że rozpatrzenie reklamacji trwa do 3 tygodni, kiedy sprzedaż poprzez terminale to u nas 60% sprzedaży! Proszę sobie więc wyobrazić nasze straty. Czy ING na prawdę nie może stanąć na wysokości zadania i sprawić, aby terminale z których korzystamy działały bezawaryjnie i w szybkim czasie zaproponować wyższy model terminali? Proszę o odpowiedz zawierającą opis standardów państwa współpracy z klientami biznesowymi w takich przypadkach.

agonia
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
1
03-12-2020
Wiadomość 1 z 11 (11 115 wyświetleń)

Re: Terminale płatnicze ING to jakaś kpina

Przykro mi, że masz takie zdanie Emotikon: Smutny
Terminale jakie udostępniamy klientom to rzeczywiście Verifone VX 675.Urządzenie pozwala akceptować płatności w dowolnym miejscu w Polsce, w zasięgu sieci komórkowej. Działa w oparciu o technologię GPRS, ma zainstalowaną kartę SIM operatora Play, która korzysta z zasięgu wszystkich dostępnych sieci.

W Twojej sprawie możesz skontaktować się z nami na czacie w Moim ING lub  przesyłając załącznik wraz z dołączonym komentarzem do 140 znaków. Jeśli już złożyłeś reklamację? Jeśli tak, prosimy o jej numer. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 2 z 11 (11 062 wyświetleń)

Re: Terminale płatnicze ING to jakaś kpina

Złozylem reklamację i po walce na infolinii po kilku dniach otrzymalem odpowiedz i możliwość wymiany urzadzenia. Ale nie to jest tak naprawdę problemem, chodzi o to, że działanie terminali to bardzo newralgiczna sprawa dla działalności gospodarczej, i jesli cos nie dziala to wyłącza się duża czesc sprzedazy. Dlatego szanujący się providerzy tego typu usług oferują sprawny serwis i proces reklamacyjny. Podłączanie POS pod standardowy proces reklamacyjny banku, trwający czasami nawet tygodnie, może spowodować olbrzymie straty dla przedsiębiorcy.

Odpowiedz
0 Lajków
agonia
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
1
03-12-2020
Wiadomość 3 z 11 (11 050 wyświetleń)

Re: Terminale płatnicze ING to jakaś kpina

Dziękujemy za Twoją opinię. Skierowałam ją do odpowiedniego zespołu. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 4 z 11 (11 011 wyświetleń)

Re.: Terminale płatnicze ING to jakaś kpina

Dostalismy nowy terminal i on już działa super. Dziekuje za zainteresowanie problemem

Odpowiedz
0 Lajków
agonia
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
1
03-12-2020
Wiadomość 5 z 11 (10 854 wyświetleń)

Re.: Terminale płatnicze ING to jakaś kpina

jaki terminal dostał Pan po reklamacji - bo ja mam ten sam problem - to jakiś koszmar 

Odpowiedz
0 Lajków
eliza127
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
22-02-2021
Wiadomość 6 z 11 (10 360 wyświetleń)

Re.: Terminale płatnicze ING to jakaś kpina

ja mam 3 miesiąc terminal w ing. wymieniany już 3 cz4 razy. takiego dziadoatwa to się nie spodziewałem. jeszcze pani na infolini mówi że to moj kłopot nie ich.
Odpowiedz
0 Lajków
SKALAR
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
17-06-2021
Wiadomość 7 z 11 (9 279 wyświetleń)

Re.: Terminale płatnicze ING to jakaś kpina

Od miesiąca jestem użytkownikiem terminala ING.
Żenujące zachowanie banku, który udostępnia terminal bez stacji dokującej/ ładującej wartości kilku złotych. Aby podać terminal klientowi należy za każdym razem odłączyć go od zasilania.
Nie jestem w stanie zrozumieć tego chamskiego procederu.
Może na przyszłość warto uprzedzić o tym klienta?
Kolejną kwestią jest liczba odrzuconych transakcji. Nie z powodu braku środków klienta czy błędnego PIN lecz błędu w połączeniu !!!
Poprzednie 4 lata terminal innego banku działał rewelacyjnie, liczba odrzuconych operacji był łącznie taka jak terminala ING w niespełna miesiąc!!
Jestem zmuszony podpisać umowę z kolejnym bankiem, może ma terminal mniej kolorowy lecz sprawniej działający no i oczywiście ze stacją ładowania!
Odpowiedz
0 Lajków
Ups
Ups
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
16-03-2022
Wiadomość 8 z 11 (7 101 wyświetleń)

Re: Re.: Terminale płatnicze ING to jakaś kpina

Bardzo mi przykro, że masz takie odczucia, jeśli chodzi o korzystanie z naszego terminala. Zachęcam do kontaktu z naszą infolinią 32 357 47 37. Sprawdzimy co możemy zaproponować w tej sytuacji. Może rozwiązaniem będzie wymiana tego modelu na inny. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
338
65
04-09-2015
Wiadomość 9 z 11 (7 049 wyświetleń)

Re.: Terminale płatnicze ING to jakaś kpina

Otrzymałem terminal vx675, zaraz po założeniu konta firmowego. Od 3 tygodni użytkuje go i jest to największy koszmar, przez jaki przechodzę w swoim życiu. 99% transakcji jest odrzucana. Jestem w 3tyg ponad 300zl w plecy. Zasięgu nie ma wszędzie. Nie ma go w centrum, nie ma go obok centrum, poza miastem już w ogóle nie ma o czym mówić. Cały czas brakuje jednej kreski. Zostałem zwyzywany przez klientów. Miałem brać z jakiejś miejscowej firmy terminal, ale myślałem, że tak duży bank zajmie się mną lepiej. Jutro idę do banku zrobić awanturę i terminal oddaje. Nie interesują mnie żadne wymiany, muszę mieć nowy terminal natychmiast, a nie walczyć z wami tygodniami. Prawdopodobnie nie będę mógł pracować aż do załatwienia nowego. Nie wierze, ze takie problemy można mieć w XXI wieku.
Odpowiedz
0 Lajków
piozie
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
02-05-2022
Wiadomość 10 z 11 (6 248 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy