03-12-2020 20:27
Witam,
posiadamy nowe terminale płatnicze ING firmy verizon model VX675. Terminale te działają fatalnie, odrzucana jest prawie każda transakcja.
Dlaczego ING zdecydował się na promowanie takich śmieciowych terminali? Na nasze zgłoszenie przyjechał technik, który wymienił terminal na ten sam model, nic nie pomogło problem dalej ten sam. Działalność mamy w Krakowie, więc zasięg nie jest problemem. Pan technik powiedział, że to bardzo wadliwy model i te problemy są standardem. Powiedział, ze trzeba poprosić ING o inny nowszy model terminala. I tutaj zaczynają się schody, bo trzeba zgłosić reklamację poprzez wysłanie wiadomości w centrum wiadomości. Nota bene, sposób kontaktu przez centrum wiadomości to też jest jakaś kpina. Okazuje się bowiem, że wysłanie wiadomości do ING zamiast być ułatwieniem dla klientów w związku z epidemią stanowi sporą trudność. Skontaktować można się jedynie poprzez komunikator i mało widoczny link "prześlij dokumenty". Aby wysłać wiadomość tekstową, należy wysłać załącznik z pustym zdjęciem (sic!). I teraz dostaliśmy informację, że rozpatrzenie reklamacji trwa do 3 tygodni, kiedy sprzedaż poprzez terminale to u nas 60% sprzedaży! Proszę sobie więc wyobrazić nasze straty. Czy ING na prawdę nie może stanąć na wysokości zadania i sprawić, aby terminale z których korzystamy działały bezawaryjnie i w szybkim czasie zaproponować wyższy model terminali? Proszę o odpowiedz zawierającą opis standardów państwa współpracy z klientami biznesowymi w takich przypadkach.
08-12-2020 08:19
Przykro mi, że masz takie zdanie
Terminale jakie udostępniamy klientom to rzeczywiście Verifone VX 675.Urządzenie pozwala akceptować płatności w dowolnym miejscu w Polsce, w zasięgu sieci komórkowej. Działa w oparciu o technologię GPRS, ma zainstalowaną kartę SIM operatora Play, która korzysta z zasięgu wszystkich dostępnych sieci.
W Twojej sprawie możesz skontaktować się z nami na czacie w Moim ING lub przesyłając załącznik wraz z dołączonym komentarzem do 140 znaków. Jeśli już złożyłeś reklamację? Jeśli tak, prosimy o jej numer.
08-12-2020 10:56
Złozylem reklamację i po walce na infolinii po kilku dniach otrzymalem odpowiedz i możliwość wymiany urzadzenia. Ale nie to jest tak naprawdę problemem, chodzi o to, że działanie terminali to bardzo newralgiczna sprawa dla działalności gospodarczej, i jesli cos nie dziala to wyłącza się duża czesc sprzedazy. Dlatego szanujący się providerzy tego typu usług oferują sprawny serwis i proces reklamacyjny. Podłączanie POS pod standardowy proces reklamacyjny banku, trwający czasami nawet tygodnie, może spowodować olbrzymie straty dla przedsiębiorcy.
09-12-2020 11:38
Dziękujemy za Twoją opinię. Skierowałam ją do odpowiedniego zespołu.
17-12-2020 08:48
Dostalismy nowy terminal i on już działa super. Dziekuje za zainteresowanie problemem
22-02-2021 15:28
jaki terminal dostał Pan po reklamacji - bo ja mam ten sam problem - to jakiś koszmar
17-06-2021 17:12
16-03-2022 21:35
17-03-2022 18:29
Bardzo mi przykro, że masz takie odczucia, jeśli chodzi o korzystanie z naszego terminala. Zachęcam do kontaktu z naszą infolinią 32 357 47 37. Sprawdzimy co możemy zaproponować w tej sytuacji. Może rozwiązaniem będzie wymiana tego modelu na inny.
02-05-2022 03:07
Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |