Płatności

Odpowiedz

Terminal płatniczy - raporty

Witam,
posiadam zamówiony u was terminal Verifone VX675 i mam kilka pytań:
- czy konieczne jest wykonywanie raportu zamknięcia dnia codziennie, nawet jeśli nie ma sprzedaży?
- czy trzeba przechowywać zerowe raporty zamknięcia dnia?
- czy terminal musi być cały czas włączony?
- czy trzeba tez wykonywać jakieś raporty miesięczne?

Będę wdzięczna za odpowiedzi.

Pozdrawiam,
Martyna

Odpowiedz
0 Lajków
Martina
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
14
0
15-11-2016
Wiadomość 1 z 2 (2 599 wyświetleń)

Re: Terminal płatniczy - raporty

Zebrałam dla Ciebie kilka informacji w temacie, o którym piszesz:

- jeżeli nie wykonasz zamknięcia dnia na terminalu, to zrobi to on za Ciebie automatycznie o północy,

- terminal powinien być włączony,

- powinnaś przechowywać oryginały potwierdzeń transakcji przez minimum 2 lata od dnia przeprowadzenia ich, ponieważ zobowiązujesz się do dostarczenia ich na prośbę banku, akceptując regulamin świadczenia usług w zakresie terminala.

 

W przypadku pytań o inne wydruki/dokumenty powinnaś skonsultować się z księgową.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
594
127
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (2 560 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Limit wejść Priority Pass (jak rozliczany okres roczny)

Dzień dobry, 

mam pytanie o to, jak rozliczany jest limit wejść do saloników Priority Pass w ofercie dla karty kredytowej - platynowej.

Czy limit 4 wejść dla posiadacza (+2 dla osoby towarzyszącej) jest

...

22-03-2025
Usluga platnosci za parkowanie w Gdyni nie działa

Dzien dobry,

 

Nie wiem czy juz ten temat byl poruszany, nie moglem znalesc podobnego tematu wiec zapytam - co sie stalo z mozliwoscia oplacania parkowania w strefach platnego parkowania w Gdyni poprzez

...

22-03-2025
Re.: Problem z otwieraniem i logowaniem się przez przeglądarkę Edge i chrome

Proszę, spróbuj jeszcze raz wyczyścić pliki cookie i pamięć podręczną w tych przeglądarkach zaznaczając opcję "od samego początku" oraz sprawdź, czy na pewno wersje przeglądarek są zaktualizowane. Jeś

...

22-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy