30-11-2015 19:34
JAK MAM BLOKADE NA RACHUNKU PO DOKONANIU PRZELEWU KATKĄ PŁATNICZĄ TO OZNACZA ZE PRZELEW NIE ZOSTAŁ JESZCZE DOKONANY I OSOBA NIE DOSTAŁA JESZCZE KWOTY Z PRZELEWU ?
01-12-2015 12:56
13-07-2016 17:40
13-07-2016 17:51
14-07-2016 17:56
Podczas dokonywania transakcji kartą tj. płatność w punkcie handlowo-usługowym, poprzez Internet lub wypłata gotówki w obcym bankomacie, na rachunku jest blokowana kwota na poczet jej rozliczenia. Blokada jest zakładana maksymalnie do 11 dni od dokonania transakcji. Dopiero, gdy otrzymamy jej rozliczenie blokada jest zdjęta, a transakcja jest udostępniona w historii rachunku. W przypadku braku zrealizowanej transakcji, pieniądze zwrócimy na rachunek.
03-04-2020 10:41
Czyli pieniądze dojdą na konto gdzie zapłaciłem po zdjęciu blokady? Bo nie mogę przedłużyć subskrybcji przez nią.
04-04-2020 10:52
Jeżeli płatność była wykonana poprawnie to na swoim koncie widzisz blokadę na tę płatność. Jak tylko usługodawca potwierdzi nam, że taka płatność była wykonana poprawnie to zdejmujemy tę blokadę, a płatność księgujemy. Jeżeli nie jesteś pewien, czy wszystko wykonałeś poprawnie, to prosimy napisz do nas w Moim ING. Sprawdzimy to dla Ciebie.
28-12-2020 21:29
Mam pytanie zapłaciłam przed chwilą kartą na stacji benzynowej. Potrzebuję potwierdzenia płatności,ale kwota, którą wydałam jest zablokowana. Transakcji przebiegła pomyślnie, więc skąd ta blokada?
29-12-2020 21:34
@Karola123 Rozliczenie transakcji zawsze wygląda tak, że najpierw zakładana jest blokada pod daną transakcję, a dopiero, gdy dostaniemy rozliczenie transakcji księgujemy ją na koncie. Po zaksięgowaniu transakcji można pobrać potwierdzenie. Zazwyczaj trwa to 1-3 dni. Gdy nie dostaniemy potwierdzenia po 8 dniach roboczych licząc od dnia następnego po nałożeniu blokady, to ściągamy blokadę automatycznie.
03-01-2021 03:55
Nie prawda że zawsze tak to wygląda, w mbanku transakcje kartą są od razu widoczne w historii, można pobrać zaraz po wykonaniu operacji potwierdzenie transakcji. ING jest po prostu wbrew pozorom strasznie zacofanym bankiem.
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zal
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |