Odpowiedz

BLOKADA NA RACHUNKU

JAK MAM BLOKADE NA RACHUNKU PO DOKONANIU PRZELEWU KATKĄ PŁATNICZĄ TO OZNACZA ZE PRZELEW NIE ZOSTAŁ JESZCZE DOKONANY I OSOBA NIE DOSTAŁA JESZCZE KWOTY Z PRZELEWU ?

Odpowiedz
0 Lajków
KETABAN
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
30-11-2015
Wiadomość 1 z 15 (40 421 wyświetleń)

Re.: BLOKADA NA RACHUNKU

Doszło. Tylko, że jak płacisz przez Internet Kartą albo nawet w sklepie zbliżeniowo, to te transakcje pojawiają się w Blokadach w oczekiwaniu na rozliczenie transakcji.
Odpowiedz
0 Lajków
franeloo
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
29
6
10-11-2015
Wiadomość 2 z 15 (40 386 wyświetleń)

Re.: BLOKADA NA RACHUNKU

Witam, podczepię się pod obecną kwestię: jak długo się czeka na rozliczenie takiej transakcji? Z góry dziękuję za odpowiedź Emotikon: Szczęśliwy
Odpowiedz
0 Lajków
matii
Nowy w branży
Nowy w branży icon
2
1
13-07-2016
Wiadomość 3 z 15 (35 649 wyświetleń)

Re.: BLOKADA NA RACHUNKU

Dodam jeszcze, że wykonując transakcję kartą przez internet nie byłem w stanie kupić danego produktu, ale w historii pisze 'blokada' i potrąciło mi kwotę zakupu. Czy to normalne?
matii
Nowy w branży
Nowy w branży icon
2
1
13-07-2016
Wiadomość 4 z 15 (35 645 wyświetleń)

Re.: BLOKADA NA RACHUNKU

Podczas dokonywania transakcji kartą tj. płatność w punkcie handlowo-usługowym, poprzez Internet lub wypłata gotówki w obcym bankomacie, na rachunku jest blokowana kwota na poczet jej rozliczenia. Blokada jest zakładana maksymalnie do 11 dni od dokonania transakcji. Dopiero, gdy otrzymamy jej rozliczenie blokada jest zdjęta, a transakcja jest udostępniona w historii rachunku. W przypadku braku zrealizowanej transakcji, pieniądze zwrócimy na rachunek.

Odpowiedz
0 Lajków
DariuszK
Były moderator
Były moderator icon
28
5
25-03-2016
Wiadomość 5 z 15 (35 550 wyświetleń)

Re.: BLOKADA NA RACHUNKU

Czyli pieniądze dojdą na konto gdzie zapłaciłem po zdjęciu blokady? Bo nie mogę przedłużyć subskrybcji przez nią.

Odpowiedz
0 Lajków
Weexu
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
1
0
03-04-2020
Wiadomość 6 z 15 (13 864 wyświetleń)

Re: BLOKADA NA RACHUNKU

Jeżeli płatność była wykonana poprawnie to na swoim koncie widzisz blokadę na tę płatność. Jak tylko usługodawca potwierdzi nam, że taka płatność była wykonana poprawnie to zdejmujemy tę blokadę, a płatność księgujemy. Jeżeli nie jesteś pewien, czy wszystko wykonałeś poprawnie, to prosimy napisz do nas w Moim ING. Sprawdzimy to dla Ciebie. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
591
184
12-10-2015
Wiadomość 7 z 15 (13 777 wyświetleń)

Re: BLOKADA NA RACHUNKU

Mam pytanie zapłaciłam przed chwilą kartą na stacji benzynowej. Potrzebuję potwierdzenia płatności,ale kwota, którą wydałam jest zablokowana. Transakcji przebiegła pomyślnie, więc skąd ta blokada?

Odpowiedz
0 Lajków
Karola123
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
28-12-2020
Wiadomość 8 z 15 (5 603 wyświetleń)

Re: BLOKADA NA RACHUNKU

@Karola123 Rozliczenie transakcji zawsze wygląda tak, że najpierw zakładana jest blokada pod daną transakcję, a dopiero, gdy dostaniemy rozliczenie transakcji księgujemy ją na koncie. Po zaksięgowaniu transakcji można pobrać potwierdzenie. Zazwyczaj trwa to 1-3 dni. Gdy nie dostaniemy potwierdzenia po 8 dniach roboczych licząc od dnia następnego po nałożeniu blokady, to ściągamy blokadę automatycznie. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
332
79
12-04-2017
Wiadomość 9 z 15 (5 502 wyświetleń)

Re: BLOKADA NA RACHUNKU

Nie prawda że zawsze tak to wygląda, w mbanku transakcje kartą są od razu widoczne w historii, można pobrać zaraz po wykonaniu operacji potwierdzenie transakcji. ING jest po prostu wbrew pozorom strasznie zacofanym bankiem. 

Odpowiedz
0 Lajków
Adam7419
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
6
1
03-01-2021
Wiadomość 10 z 15 (5 170 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: brak środków na koncie - wpłatomat pobrał gotówkę

Dostaliśmy sygnał, że w Twojej sprawie są dostępne nowe informacje. Sprawdź w Moim ING.

15-04-2021
Re: Brak gotówki na koncie pomimo potwierdzenia wpłaty

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja 😢 Takie zgłoszenia staramy się rozpatrywać tak szybko, jak to możliwe.

Aby przyspieszenie realizacji Twojej reklamacji było możliwe, proszę prześlij w Moim

...

15-04-2021
Brak gotówki na koncie pomimo potwierdzenia wpłaty

W dniu wczorajszym w godzinach popołudniowych wpłaciłam kwotę 2500zl we wplatomacie w Łodzi na ulicy Kolumny, otrzymałam potwierdzenie transakcji z urządzenia. Jakim zaskoczeniem było dla mnie zalogow...

15-04-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy