Płatności

Odpowiedz

BLOKADA SRODKOW I ICH ROZLICZENIE

Czy wy tez tak macie? I jak to jest mozliwe ze blokada srodkow w niedziele na kwote 5600 zl a rozliczenie w poniedzialek na kwote ponad 6000 zl? Platnosc za granica.Rozumiem ze kursy sie wahaja ale o 300zl dollar w ciagu jednego dnia?!?! Dodatkowo w innych bankach placac karta mastercad jaka jest kwota blokady taka jest sciagana w sedjach rozliczeniowych bo po kursie z danego dnia.... Prosze rowniez ING o nie tlumaczenie sie ze to polityka mastercard skoro w innym banku jest normalnie a tu nie.Wyczuwam oszustwo i sciagnie w tej kwocie prowizji dla banku.

Prosze zatem o wyjasnienie czemu tak jest w tym banku.
Odpowiedz
0 Lajków
Michau1618
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
04-01-2021
Wiadomość 1 z 2 (2 012 wyświetleń)

Re: BLOKADA SRODKOW I ICH ROZLICZENIE

[ Edytowane ]

Jeżeli płaciłeś kartą kredytową Mastercard w innej walucie, blokujemy kwotę transakcji według kursu z dnia jej wykonania. Kurs waluty w dniu księgowania może być inny. Dodatkowo, walutą rozliczeniową kart Mastercard jest euro. W sytuacji, gdy płaciłeś kartą Mastercard w dolarach amerykańskich, transakcję przewalutowaliśmy na euro według kursu organizacji płatniczej, z dnia księgowania płatności, a następnie z euro na złotówki według naszego kursu z dnia poprzedzającego rozliczenie transakcji. 
Na naszej stronie znajdziesz kalkulator transakcji walutowych kartą Emotikon: Szczęśliwy 
https://www.ing.pl/indywidualni/karty/karty-za-granica

Jeżeli masz na myśli inną kartę, napisz do nas na czacie w Moim ING. Sprawdzimy to dla Ciebie. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (1 975 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

Mam tak samo nie moge sie zalogowac do banku a wpisuje dobry pesel i dobry login (na innym telefonie z androidem tez probowalam i nie dziala na laptopie przez stronę internetową tez nie a mam tam odło...

27-03-2025
Błedny login i pesel mimo wpisywania dobrego!

Proszę o pomoc juz nie raz wpisuje i dobry login i dobry pesel a pisze ze błędny jak to naprawić ? Mam tam pieniądze i ich potrzebuje a nie moge sie zalogować nawet na innym telefonie nie dziala ani n...

27-03-2025
Re.: Ciągła aktywacja aplikacji

A ja ze tak zapytam posiadam telefon Google Pixel 9 XXL u mnie z tą aktywacją coś jest chyba nie tak w przeciągu powiedzmy miesiąca zdaży się że wyloguje mnie że 4 razy i żąda aktywacji aplikacji doda...

26-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy