28-12-2020 19:59
Witam,
posiadam zamówiony u was terminal Verifone VX675 i mam kilka pytań:
- czy konieczne jest wykonywanie raportu zamknięcia dnia codziennie, nawet jeśli nie ma sprzedaży?
- czy trzeba przechowywać zerowe raporty zamknięcia dnia?
- czy terminal musi być cały czas włączony?
- czy trzeba tez wykonywać jakieś raporty miesięczne?
Będę wdzięczna za odpowiedzi.
Pozdrawiam,
Martyna
29-12-2020 20:07
Zebrałam dla Ciebie kilka informacji w temacie, o którym piszesz:
- jeżeli nie wykonasz zamknięcia dnia na terminalu, to zrobi to on za Ciebie automatycznie o północy,
- terminal powinien być włączony,
- powinnaś przechowywać oryginały potwierdzeń transakcji przez minimum 2 lata od dnia przeprowadzenia ich, ponieważ zobowiązujesz się do dostarczenia ich na prośbę banku, akceptując regulamin świadczenia usług w zakresie terminala.
W przypadku pytań o inne wydruki/dokumenty powinnaś skonsultować się z księgową.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 4 | |
| 3 | |
| 3 |