27-06-2021 11:59
27-06-2021 12:05
Jeśli dane Twojej karty zostały przechwycone, powinieneś ją jak najszybciej zastrzec, aby uniknąć nieupoważnionych transakcji w przyszłości. Możesz to zrobić na dwa sposoby:
Po zastrzeżeniu karty możesz reklamować nieuprawnione transakcje. Reklamację zgłosić podczas rozmowy telefonicznej lub czatu w Moim ING (czat jest dostępny w dni robocze od 8:00 do 24:00 i w soboty 8:00 - 22:00). Każde zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie, natomiast nie mogę obiecać, że uda nam się odzyskać środki ![]()
Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 11-12-2025Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 4 | |
| 3 | |
| 3 |