Odpowiedz

Księgowanie płatności.

Witam,
Mam pytanie czy jeżeli transakcja została zlecona w czwartek a rozliczona dopiero w sobotę to czy przelew można było wstrzymać? Mam na myśli przelew w obcej walucie.
Odpowiedz
0 Lajków
Beatac316
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
26-06-2021
Wiadomość 1 z 2 (1 831 wyświetleń)

Re: Księgowanie płatności.

Możesz odwołać:

  • Przelew TARGET, przelew krajowy z bieżącą datą realizacji, który wymaga przewalutowania, przelew walutowy poza krajem, polecenie przelewu SEPA oraz polecenie przelewu w walucie obcej zlecone:
    - w dni robocze - po godzinie 17:00
    - w sobotę, niedziele i święta - przez cały dzień.

 

  • Polecenie przelewu wewnętrznego (na rachunki prowadzone w banku), które wymaga przewalutowania zlecone:
    - w dni robocze - po godzinie 19:00
    - w sobotę, niedziele i święta - przez cały dzień.

Czyli, jeśli zleciłaś przelew w czwartek przed godziną 17:00, to nie mogłabyś go anulować.

W opisanych wyżej przypadkach, na odwołanie przelewu masz czas do północy przed najbliższym dniem roboczym. Opłata za odwołanie przelewu wynosi 0 zł.
Odwołanie przelewu zlecisz w zakładce Zaplanowane, w opcji Nadchodzące.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (1 796 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wpłatomat źle policzył pieniądze

W dodatku, z tego co widzę na forum nie jestem jedyną osobą, której się przytrafiła podobna sytuacja. Jak widać więc zdarzają się takie sytuacje, nie może być tak, że wpłatomat sobie zjada 2tys., a ba...

15-11-2024
Wpłatomat źle policzył pieniądze

Dnia 7.11.2024 dokonywałam wpłat w bankomacie Skierniewice, ul. Wyszyńskiego 13/15. Miałam naszykowane 3 pliki banknotów: 5300zl, 10 000zl i 10 000zl. 5300zl wpłaciłam pierwsza wpłata, a następnie wło...

15-11-2024
Pula kodów De'Longhi

Cześć,
Chciałbym skorzystać z kodu rabatowego De’Longhi (15%). Niestety, w aplikacji Moje ING widnieje informacja, że pula kodów została wyczerpana.
Czy pula zostanie uzupełniona?
Pozdrawiam

15-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy