Odpowiedz

Księgowanie płatności.

Witam,
Mam pytanie czy jeżeli transakcja została zlecona w czwartek a rozliczona dopiero w sobotę to czy przelew można było wstrzymać? Mam na myśli przelew w obcej walucie.
Odpowiedz
0 Lajków
Beatac316
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
26-06-2021
Wiadomość 1 z 2 (1 511 wyświetleń)

Re: Księgowanie płatności.

Możesz odwołać:

  • Przelew TARGET, przelew krajowy z bieżącą datą realizacji, który wymaga przewalutowania, przelew walutowy poza krajem, polecenie przelewu SEPA oraz polecenie przelewu w walucie obcej zlecone:
    - w dni robocze - po godzinie 17:00
    - w sobotę, niedziele i święta - przez cały dzień.

 

  • Polecenie przelewu wewnętrznego (na rachunki prowadzone w banku), które wymaga przewalutowania zlecone:
    - w dni robocze - po godzinie 19:00
    - w sobotę, niedziele i święta - przez cały dzień.

Czyli, jeśli zleciłaś przelew w czwartek przed godziną 17:00, to nie mogłabyś go anulować.

W opisanych wyżej przypadkach, na odwołanie przelewu masz czas do północy przed najbliższym dniem roboczym. Opłata za odwołanie przelewu wynosi 0 zł.
Odwołanie przelewu zlecisz w zakładce Zaplanowane, w opcji Nadchodzące.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (1 476 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Koszt przelewu z ING na konto karty REVOULT

Jeśli doładowujesz konto w PLN, korzystając z karty, to nie pobierzemy prowizji. Jednak w przypadku, gdy robisz przelew w PLN, na konto w banku zagranicznym, pobierzemy 40 zł. Tylko przelewy w euro, d

...

22-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

My pierwsze zaświadczenia mieliśmy z lutego i jak tylko wiedzieliśmy, że nie zmieścimy się w 2 miesiącach, wzięliśmy nowe. Wydaje mi się, że osoby które składają wniosek bezpośrednio do banku szybciej...

22-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Mam nawet screeny i maile do naszego doradcy, bo wysyłam mu statusy jak tylko coś się zmieni. Więc niestety status „mamy już wszystko” może zmienić się na „czekamy na brakujące dokumenty”… I tak never...

22-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy