Płatności

Odpowiedz

Rezygnacja z terminala płatniczego

Od 1,5 tyg próbuję zrezygnować z terminala płatniczego spółki, która od tego miesiąca została zamknięta. Dzwoniłam na infolinię, gdzie dowiedziałam się, że muszę to zrobić przez bankowość internetową, po próbie okazał się, że jednak nie mogę. Ponowny telefon na infolinię wniósł tyle, że nie mogę tego zrobić przez bankowość internetową - jednak! , tylko przez pracownika banku. Zadzwoniłam do pani, która zakładała firmowe konto bankowe. Pani powiedziała, że się tym nie zajmuje i dała numer do innej pani. Ta druga pani z kolei poinformowała mnie, że rezygnacja terminala odbywa się przez infolinię. Nakreśliłam pani całą ścieżkę, jaką przemierzyłam, aby dostać do niej numer. Pani powiedziała, że sama zadzwoni i się dowie. Po 2 dniach napisała SMS, że na podany NIP nie ma zarejestrowanego terminala. Wypadałoby powiedzieć - to super, nie mam problemu! Ale co w takim razie trzymam w ręce i przez co klienci dokonywali wpłat na konto bankowe? No przecież terminal! Napisałam pani, że mam terminal i potwierdziła NIP. Znów do 2 dniach pani odpisała mi, że muszę zrezygnować  z terminala przez bankowość internetową. Tłumaczę pani, że nie mogę, nie mam takiej opcji, a po drugie mając apilkację ING Biznes, a nie moje ING nie mogę tego tak zrobić ( informacja z infolinii). W kolejnym dniu otrzymałam wiadomość, że pani to załatwi, tylko, żebym uzupełniła wniosek, który mi wysłała w załączniku. Wniosek się nie otwiera na żadnym urządzeniu i żadnym programie. Próbowałam otworzyć, przesłać, żeby spróbować go otworzyć. Mam już dosyć tej szopki, brak jakiejkolwiek pomocy i brak odpowiedzialności, nie zostawię tego tematu bez konsekwencji. Tracę czas na coś co powinno zająć dosłownie parę minut, żeby odhaczyć niezbędną biurokrację. Coraz bardziej wątpię, że znajdę kogoś kto pomoże i jest odpowiedzialny i poważny.

Odpowiedz
0 Lajków
BasiaBBB
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
27-11-2022
Wiadomość 1 z 4 (11 067 wyświetleń)

Re: Rezygnacja z terminala płatniczego

Może skorzystać z alternatywnej formy wypowiedzenia umowy (przy zachowaniu formy pisemnej):

  1. Listownie na adres banku
  2. Reklamacyjnie – tutaj też możesz zawnioskować o anulowanie wszystkich opłat naliczonych za okres w którym nie mógłaś złożyć wypowiedzenia.
  3. Dostarczyć skan wypowiedzenia podpisany zgodnie z reprezentacją do Doradcy, który powinien założyć sprawę, by to przeprocesować.

Ciężko mi wypowiadać się za Doradcę czemu nie zaproponował innej formy.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MateuszS
Moderator
Moderator icon
224
46
02-09-2021
Wiadomość 2 z 4 (10 998 wyświetleń)

Re: Rezygnacja z terminala płatniczego

Wysłałam do doradcy zapytanie 2 dni temu czy mogę w jakiś inny sposób podpisać dokument wypowiedzienia, czy może  przesłać go w innym programie, żebym mogła go podpisać i uzupełnić bo nie otwiera mi nigdzie tego pliku. Odpowiedź w dniu dzisiejszym " bo to aktywny pdf" nie jest to dla mnie żadna pomoc. Chyba nie muszę być informatykiem, żeby wypowiedzieć terminal. Bardzo dziękuję za odpowiedź spróbuję może dostarczyć do banku w formie pisemnej wypowiedzenie, ale nie wiem czy musi to być gotowy uzupełniony wniosek, który pobieram ze strony, nigdzie tego nie mogę znaleźć.

Odpowiedz
0 Lajków
BasiaBBB
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
27-11-2022
Wiadomość 3 z 4 (10 990 wyświetleń)

Re: Rezygnacja z terminala płatniczego

Na naszej stronie https://www.ing.pl/dokumenty-fis-i-korporacji/inne można zapoznać się z informacją jak otworzyć plik.
Prosimy, aby nie otwierać go z poziomu wiadomości email / przeglądarki, tylko najpierw zapisać na dysku i kliknąć prawym – "Otwórz za pomocą" Adobe Acrobar Readera lub za pomocą otwartego programu wczytać zapisany wcześniej (bez uprzedniego otwierania) plik.

W razie pytań prosimy o kontakt z Centrum wsparcia biznesu pod numerem 32 357 00 24.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
677
124
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (10 938 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

05-12-2025
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc

...

04-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest. 
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al

...

04-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy