Płatności

Odpowiedz

Przelew walutowy pilny nie doszedł

Witam,

 

Wczoraj ok. godiny 12 zrobiłem przelew walutowy w EUR do Niemiec, oznaczyłem go jako pilny. Niestety przelew nie dotarł do odbiorcy, co może być przyczyną? W panelu konta przelew widnieje jako wykonany.

 

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
JedJed
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
14-04-2021
Wiadomość 1 z 2 (4 087 wyświetleń)

Re: Przelew walutowy pilny nie doszedł

Jeśli zleciłeś przelew w euro w trybie pilnym, w dniu roboczym do godziny 15:30, to w tym samym dniu udostępnimy przelew w banku odbiorcy.

Czas księgowania przelewu przez ten bank na koncie odbiorcy, nie jest już niestety nam znany Emotikon: Smutny

 

Informacje o tym w jakim czasie realizujemy przelewy znajdziesz też na naszej stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/platnosci/kiedy-dojdzie-przelew#kiedy_dojdzie_....

 

Możemy też prześledzić drogę przelewu. W tej sprawie skontaktuj się z nami:

  • przez Czat w Moim ING,
  • telefonicznie +48 32 357 00 69,
  • w oddziale.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
585
125
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (4 028 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Proszę jeszcze o interwencję . Ponieważ pieniądze liczy solid . Pracownik banku nie może wejść do pokoju . Dużo jest informacji że nie raz nie dwa bank twierdzi że nie było nadwyżki . To jest logiczne...

06-10-2024
Re: Dodanie karty debetowej do drugiego telefonu

Borykam się z podobnym problemem i za nic nie mogę zrozumieć takiej decyzji.

Do tej pory mieliśmy razem z bliską mi osobą dodane nawzajem swoje karty w GPay, w telefonach, aby, w razie problemów, można

...

06-10-2024
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przepraszamy Cię za kłopoty z wpłatą i brak pieniędzy na koncie. Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu.

06-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy