14-04-2021 07:42
Witam,
Wczoraj ok. godiny 12 zrobiłem przelew walutowy w EUR do Niemiec, oznaczyłem go jako pilny. Niestety przelew nie dotarł do odbiorcy, co może być przyczyną? W panelu konta przelew widnieje jako wykonany.
Pozdrawiam
15-04-2021 07:54
Jeśli zleciłeś przelew w euro w trybie pilnym, w dniu roboczym do godziny 15:30, to w tym samym dniu udostępnimy przelew w banku odbiorcy.
Czas księgowania przelewu przez ten bank na koncie odbiorcy, nie jest już niestety nam znany ![]()
Informacje o tym w jakim czasie realizujemy przelewy znajdziesz też na naszej stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/platnosci/kiedy-dojdzie-przelew#kiedy_dojdzie_....
Możemy też prześledzić drogę przelewu. W tej sprawie skontaktuj się z nami:
Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowie
Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”
Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.
§ 1 Wprowadzenie
1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic
... 19-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 4 | |
| 3 | |
| 3 |