Płatności

Odpowiedz

Przelew walutowy pilny nie doszedł

Witam,

 

Wczoraj ok. godiny 12 zrobiłem przelew walutowy w EUR do Niemiec, oznaczyłem go jako pilny. Niestety przelew nie dotarł do odbiorcy, co może być przyczyną? W panelu konta przelew widnieje jako wykonany.

 

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
JedJed
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
14-04-2021
Wiadomość 1 z 2 (4 751 wyświetleń)

Re: Przelew walutowy pilny nie doszedł

Jeśli zleciłeś przelew w euro w trybie pilnym, w dniu roboczym do godziny 15:30, to w tym samym dniu udostępnimy przelew w banku odbiorcy.

Czas księgowania przelewu przez ten bank na koncie odbiorcy, nie jest już niestety nam znany Emotikon: Smutny

 

Informacje o tym w jakim czasie realizujemy przelewy znajdziesz też na naszej stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/platnosci/kiedy-dojdzie-przelew#kiedy_dojdzie_....

 

Możemy też prześledzić drogę przelewu. W tej sprawie skontaktuj się z nami:

  • przez Czat w Moim ING,
  • telefonicznie +48 32 357 00 69,
  • w oddziale.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
597
127
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (4 692 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nie mamy twojego numeru telefonu

Tutaj nie mogę tego sprawdzić. Napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na samym dole.

28-04-2025
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

28-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy