02-05-2021 17:54
03-05-2021 15:42
Blik to forma płatności przypisana do aplikacji mobilnej Moje ING.
Kod Blik możesz przypisać do dowolnego ze swoich rachunków, dzięki czemu możesz obsługiwać konto indywidulane jak również konto firmowe. Po zalogowaniu się do Moje ING wybierz Karty i płatności telefonem > Blik > Wybrane konto BLIK - Zmień konto do płatności BLIK.
Po wybraniu konta, z których korzystasz w Moje ING, możesz swobodnie przełączać konta do płatności BLIK.
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
2 | |
1 | |
1 |