02-05-2021 17:54
03-05-2021 15:42
Blik to forma płatności przypisana do aplikacji mobilnej Moje ING.
Kod Blik możesz przypisać do dowolnego ze swoich rachunków, dzięki czemu możesz obsługiwać konto indywidulane jak również konto firmowe. Po zalogowaniu się do Moje ING wybierz Karty i płatności telefonem > Blik > Wybrane konto BLIK - Zmień konto do płatności BLIK.
Po wybraniu konta, z których korzystasz w Moje ING, możesz swobodnie przełączać konta do płatności BLIK.
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
2 | |
1 | |
1 |