Płatności

Odpowiedz

Przelew Ekspresowy Ciągle nie Działa Powiadomienie o tym bardzo ukryte

Szanowni Państwo,

chciałbym zwrócić uwagę na sposób informowania klientów o niezrealizowanych przelewach ekspresowych.
W dniu 14 października 2025 r. próbowałem wykonać taki przelew (kwota 322,00 zł), który — jak się okazało — nie został zrealizowany.
Dowiedziałem się o tym dopiero po kilku dniach, przypadkowo zaglądając do skrzynki wiadomości w aplikacji.

Otrzymana informacja była bardzo lakoniczna – zawierała jedynie sformułowanie „niestety, nie mogliśmy zrealizować Twojego przelewu ekspresowego”, bez podania przyczyny oraz bez jakiegokolwiek komunikatu w czasie rzeczywistym (np. powiadomienia push lub SMS-a).

Uprzejmie proszę o:

  1. wyjaśnienie, z jakiego powodu przelew nie został zrealizowany,

  2. przekazanie sugestii do odpowiedniego działu, aby w przyszłości w takich przypadkach klienci otrzymywali czytelny komunikat i powiadomienie push, informujące wprost o braku realizacji przelewu i konieczności jego ponowienia.

Uważam, że obecny sposób informowania o niezrealizowanych przelewach ekspresowych stwarza realne ryzyko dla klientów, zwłaszcza w sytuacjach nagłych (np. opłaty medyczne, ratunkowe, rodzinne).
Brak natychmiastowego powiadomienia o błędzie może skutkować poważnymi konsekwencjami finansowymi lub zdrowotnymi, dlatego proszę o potraktowanie sprawy jako pilnej i systemowo istotnej.

Z poważaniem,
Mateusz Stenzel

Odpowiedz
0 Lajków
Mateusz1982
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
18-10-2025
Wiadomość 1 z 5 (1 147 wyświetleń)

Re: Przelew Ekspresowy Ciągle nie Działa Powiadomienie o tym bardzo ukryte

Tutaj nie mamy dostępu do systemów bankowych, by wyjaśnić dla Ciebie powód odrzucenia przelewu natychmiastowego. Napisz do nas na czacie po zalogowaniu do Mojego ING - sprawdzimy to dla Ciebie. Opinię w tej sprawie przekazałem do odpowiedniego działu w naszym banku. 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
224
46
02-09-2021
Wiadomość 2 z 5 (1 047 wyświetleń)

Re: Przelew Ekspresowy Ciągle nie Działa Powiadomienie o tym bardzo ukryte

Dziękuję za szybką odpowiedź. Mam jednak pytanie techniczne – jak najlepiej skontaktować się z rzeczywistym konsultantem na czacie w Moim ING? Niestety system często odpowiada automatycznie i nie rozumie kontekstu (mam na myśli czat-bota, który raczej nie pomoże w tak szczegółowej sprawie jak odrzucony przelew ekspresowy). Czy istnieje sposób, by po wpisaniu konkretnego słowa kluczowego lub komendy połączyć się z żywym doradcą? Dziękuję za wskazówki i pozdrawiam serdecznie. Mateusz Stenzel
Odpowiedz
0 Lajków
Mateusz1982
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
18-10-2025
Wiadomość 3 z 5 (915 wyświetleń)

Re: Przelew Ekspresowy Ciągle nie Działa Powiadomienie o tym bardzo ukryte

Wystarczy, że po wybraniu opcji Czat w Moim ING wybierzesz opcję "Zajmuje miejsce w kolejce do specjalisty".





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
224
46
02-09-2021
Wiadomość 4 z 5 (912 wyświetleń)

Re: Przelew Ekspresowy Ciągle nie Działa Powiadomienie o tym bardzo ukryte

Dobry wieczór!!! Tak stricte, nie znalazłem tej opcji na czacie ING Stań w kolejce do specjalisty. Na razie postanowiłem nie wykonywać przelewów ekspresowych, a jedynie zwykłe przelewy. Chatbot ING nie był w stanie w sposób jasny oraz jednoznaczny rozwiązać problemu odsyłał mnie jedynie do kolejnych działów na stronie, że tak powiem palcem po mapie. Chciałem złożyć formalnie reklamację na niedziałające przelewy ekspresowe w ING, ale na razie dam szansę ludziom odpowiedzialnym za te przelewy na rozwiązanie problemu. Jako klienta Martwi mnie brak tej opcji i sposób powiadamiania o tym, że przelew ekspresowy nie działa. Informowanie o tym na skrzynce z wiadomościami w aplikacji ING jest absurdalne bo nikt na bieżąco tam nie zagląda. Mam nadzieję, że problem zostanie wkrótce rozwiązany.
Odpowiedz
0 Lajków
Mateusz1982
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
18-10-2025
Wiadomość 5 z 5 (747 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

05-12-2025
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc

...

04-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest. 
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al

...

04-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy