Płatności

Odpowiedz

Problem ze skonfigurowaniem karty Visa do płatności zbliżeniowych w moje ING i Google Pay

Witam! Jak w temacie, mam problem ze skonfigurowaniem swojej karty Visa do konta osobistego do płatności zbliżeniowych. Zmieniałem ostatnio telefon (Android) a później również smartwatch, wcześniej wszystko było ok. Więc, po zmianie telefonu byłem w stanie ustawić karte do płatności zbliżeniowych w moje ING, natomiast niedługo później zmieniłem również smartwatch na Huawei Watch GT4 co wiązało się z zainstalowaniem aplikacji spoza sklepu Google. I mój problem zaczął się od tego że nie mogłem ustawić karty do płatności przez Google Pay. Po wielu próbach zamówiłem nową kartę i teraz nawet w moje ING dostaje błąd podczas konfiguracji. I teraz pytanie do osób które są w temacie - czy instalowanie aplikacji z nieznanego źródła (spoza sklepu Google) może powodować problemy ze skonfigurowaniem płatności zbliżeniowych? To jest jedyna opcja jaka mi przychodzi do głowy na ten moment. Z góry dzięki za każdą pomoc!

Odpowiedz
0 Lajków
kajdam
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
13-06-2024
Wiadomość 1 z 4 (3 176 wyświetleń)

Re.: Problem ze skonfigurowaniem karty Visa do płatności zbliżeniowych w moje ING i Google Pay

Może być wiele powodów tej sytuacji. 
Aby korzystać z Google Pay musisz mieć telefon w wersji Android 9.0 lub wyższym i zainstalowaną najnowszą wersją aplikacji Moje ING oraz funkcją NFC. 
Platforma nie współpracuje z telefonami, na których zostało zmodyfikowane oprogramowanie. 
Zatem instalowanie aplikacji z nieznanego źródła może powodować te kłopoty


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
554
124
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (3 119 wyświetleń)

Re.: Problem ze skonfigurowaniem karty Visa do płatności zbliżeniowych w moje ING i Google Pay

Dziękuję za odpowiedź ale chciałbym jeszcze doprecyzować. Mój problem dotyczy tylko i wyłącznie funkcjonalności płacenia zbliżeniowo telefonem - zarówno w aplikacji Moje ING i Google Pay próby podpięcia karty Visa do płatności zbliżeniowych telefonem kończą się błędem który w sumie niewiele mówi, np. w Moje ING brzmi on tak "Nie aktywowalismy płatności, spróbuj później w szczegółach karty". Same aplikacje Moje ING i Google Pay działają prawidłowo a systemowy komunikat w telefonie mówi że telefon spełnia wymogi bezpieczeństwa by skonfigurować płatności zbliżeniowe. Dlatego właśnie zacząłem się zastanawiać czy ustawienia bezpieczeństwa banku ING zawierają w sobie sprawdzenie czy na telefonie są zainstalowane aplikacje spoza sklepu Google (czego nie unikne chcąc używać zegarka Huawei) i to powoduje faktycznie problem lub czy ktoś miał podobny problem i znalazł jakieś rozwiązanie. Pozostałe czynniki o których Pani wspomina czyli najnowszy Android, zaktualizowana aplikacja Moje ING i NFC są oczywiscie na miejscu. Telefon to Google Pixel 8 Pro
Odpowiedz
0 Lajków
kajdam
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
13-06-2024
Wiadomość 3 z 4 (3 112 wyświetleń)

Re.: Problem ze skonfigurowaniem karty Visa do płatności zbliżeniowych w moje ING i Google Pay

Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub z naszą infolinią. Przyjmiemy indywidualne zgłoszenie do działu IT. Specjaliści sprawdzą, dlaczego nie możesz aktywować karty w telefonie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
252
47
11-02-2020
Wiadomość 4 z 4 (3 061 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankow

...

30-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy