Płatności

Odpowiedz

Problem ze skonfigurowaniem karty Visa do płatności zbliżeniowych w moje ING i Google Pay

Witam! Jak w temacie, mam problem ze skonfigurowaniem swojej karty Visa do konta osobistego do płatności zbliżeniowych. Zmieniałem ostatnio telefon (Android) a później również smartwatch, wcześniej wszystko było ok. Więc, po zmianie telefonu byłem w stanie ustawić karte do płatności zbliżeniowych w moje ING, natomiast niedługo później zmieniłem również smartwatch na Huawei Watch GT4 co wiązało się z zainstalowaniem aplikacji spoza sklepu Google. I mój problem zaczął się od tego że nie mogłem ustawić karty do płatności przez Google Pay. Po wielu próbach zamówiłem nową kartę i teraz nawet w moje ING dostaje błąd podczas konfiguracji. I teraz pytanie do osób które są w temacie - czy instalowanie aplikacji z nieznanego źródła (spoza sklepu Google) może powodować problemy ze skonfigurowaniem płatności zbliżeniowych? To jest jedyna opcja jaka mi przychodzi do głowy na ten moment. Z góry dzięki za każdą pomoc!

Odpowiedz
0 Lajków
kajdam
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
13-06-2024
Wiadomość 1 z 4 (4 909 wyświetleń)

Re.: Problem ze skonfigurowaniem karty Visa do płatności zbliżeniowych w moje ING i Google Pay

Może być wiele powodów tej sytuacji. 
Aby korzystać z Google Pay musisz mieć telefon w wersji Android 9.0 lub wyższym i zainstalowaną najnowszą wersją aplikacji Moje ING oraz funkcją NFC. 
Platforma nie współpracuje z telefonami, na których zostało zmodyfikowane oprogramowanie. 
Zatem instalowanie aplikacji z nieznanego źródła może powodować te kłopoty


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
563
125
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (4 852 wyświetleń)

Re.: Problem ze skonfigurowaniem karty Visa do płatności zbliżeniowych w moje ING i Google Pay

Dziękuję za odpowiedź ale chciałbym jeszcze doprecyzować. Mój problem dotyczy tylko i wyłącznie funkcjonalności płacenia zbliżeniowo telefonem - zarówno w aplikacji Moje ING i Google Pay próby podpięcia karty Visa do płatności zbliżeniowych telefonem kończą się błędem który w sumie niewiele mówi, np. w Moje ING brzmi on tak "Nie aktywowalismy płatności, spróbuj później w szczegółach karty". Same aplikacje Moje ING i Google Pay działają prawidłowo a systemowy komunikat w telefonie mówi że telefon spełnia wymogi bezpieczeństwa by skonfigurować płatności zbliżeniowe. Dlatego właśnie zacząłem się zastanawiać czy ustawienia bezpieczeństwa banku ING zawierają w sobie sprawdzenie czy na telefonie są zainstalowane aplikacje spoza sklepu Google (czego nie unikne chcąc używać zegarka Huawei) i to powoduje faktycznie problem lub czy ktoś miał podobny problem i znalazł jakieś rozwiązanie. Pozostałe czynniki o których Pani wspomina czyli najnowszy Android, zaktualizowana aplikacja Moje ING i NFC są oczywiscie na miejscu. Telefon to Google Pixel 8 Pro
Odpowiedz
0 Lajków
kajdam
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
13-06-2024
Wiadomość 3 z 4 (4 845 wyświetleń)

Re.: Problem ze skonfigurowaniem karty Visa do płatności zbliżeniowych w moje ING i Google Pay

Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub z naszą infolinią. Przyjmiemy indywidualne zgłoszenie do działu IT. Specjaliści sprawdzą, dlaczego nie możesz aktywować karty w telefonie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
263
48
11-02-2020
Wiadomość 4 z 4 (4 794 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ugoda po wypowiedzeniu pożyczek

Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowieEmotikon: Smutny Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin

...

20-12-2025
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”

Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”

Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.

 

§ 1 Wprowadzenie

 

1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic

...

19-12-2025
Re.: Ugoda po wypowiedzeniu pożyczek

Dobry wieczór,
Aktualnie kończy mi się okres wypowiedzenia pożyczki jaką posiadam w ING. Bank z tzw. ważnych przyczyn wypowiedział mi umowę rachunku bankowego gdyż nie prowadzi obecnie takiego produktu...

20-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy