13-06-2024 22:50
Witam! Jak w temacie, mam problem ze skonfigurowaniem swojej karty Visa do konta osobistego do płatności zbliżeniowych. Zmieniałem ostatnio telefon (Android) a później również smartwatch, wcześniej wszystko było ok. Więc, po zmianie telefonu byłem w stanie ustawić karte do płatności zbliżeniowych w moje ING, natomiast niedługo później zmieniłem również smartwatch na Huawei Watch GT4 co wiązało się z zainstalowaniem aplikacji spoza sklepu Google. I mój problem zaczął się od tego że nie mogłem ustawić karty do płatności przez Google Pay. Po wielu próbach zamówiłem nową kartę i teraz nawet w moje ING dostaje błąd podczas konfiguracji. I teraz pytanie do osób które są w temacie - czy instalowanie aplikacji z nieznanego źródła (spoza sklepu Google) może powodować problemy ze skonfigurowaniem płatności zbliżeniowych? To jest jedyna opcja jaka mi przychodzi do głowy na ten moment. Z góry dzięki za każdą pomoc!
14-06-2024 21:52
14-06-2024 22:17
15-06-2024 16:50
Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub z naszą infolinią. Przyjmiemy indywidualne zgłoszenie do działu IT. Specjaliści sprawdzą, dlaczego nie możesz aktywować karty w telefonie.
Czy ING planuje do swojej księgowości zaimplementować model działalności nierejestrowanej?
17-11-2024Z komunikatu wynika, że kwota nadpłaty jest ciągle za niska. Nie skrócisz okresu kredytowania, jeśli nie można obciąć przynajmniej jednej raty. A żeby można było obciąć jedną ratę, musisz nadpłacić pr
... 17-11-2024Popieram przedmówcę i z dużym rozczarowaniem przyjmuję taką wiadomość.
Widziałem również odpowiedź co do programu "Orlen w Portfelu".
Natomiast za każdym razem informacja od Banku brzmi "nie przystępuj
... 17-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
3 | |
1 | |
1 |