Płatności

Odpowiedz

Problem z opłatą w Euro w sklepie internetowym

Witam,

Chciałam zrobić zakupy we francuskim sklepie internetowym, lecz mam problem z płatnością kartą. Po wpisaniu danych karty i wyskakuje komunikat: "Przepraszamy, płatność nie powiedzie się, powodem jest "kontrolowane przechwytywanie ryzyka". Podłącz bank banku emisyjnego lub skorzystasz z innej karty." - przetłumaczone przez translator z francuskiego.

 

Wczoraj zostało podłączone do karty konto walutowe w Euro (zostało ono zasilone), dodatkowo zostały zmienione limity transakcji.

W czym może być problem?

Sklep internetowy: https://www.utilastore.top/

 

Pozdrawiam 

Joanna

 

Odpowiedz
0 Lajków
Qmiczek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
19-10-2017
Wiadomość 1 z 3 (14 354 wyświetleń)

Re: Problem z opłatą w Euro w sklepie internetowym

Przez nasze forum nie będę mógł jednoznacznie odpowiedzieć na Twoje pytanie, ponieważ nie mam tu dostępu do naszego systemu. Problem może być spowodowany w Twoim przypadku niewystarczającymi limitami na Twojej karcie płatniczej lub tym, że odbiorca nie akceptuje tego typu kart podczas płatności. Proszę sprawdź w Moim ING w zakładce Moje finanse > Karta płatnicza > Limity transakcyjne, czy limity dla płatności zagranicznych są na odpowiednim poziomie. Jeżeli tak to proszę napisz do nas przez Moje ING (Wiadomości > Napisz wiadomość) lub skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 12. Sprawdzimy dla Ciebie co mogło być powodem sytuacji, którą opisałaś.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 2 z 3 (14 247 wyświetleń)

Re: Problem z opłatą w Euro w sklepie internetowym

Daj znać jeśli to nie poufne jak zakończył się cały problem. To forum powinno być miejscem gdzie mówi się o rozwiązywaniu tego typu spraw.
Z góry dziękuje!
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 3 (14 097 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy