25-10-2017 16:45
Od jutra zaczynają pobierać opłaty od osób, których aplikacje o bilety na mistrzostwa świata zostały wylosowane. Trzeba było podać dane karty i zastanawiam się czy kiedy ewentualnie będą chcieli ode mnie pobrać pieniądze, to czy będę musiał wpisać gdzieś jakiś kod autoryzacyjny, czy zrobią to bez problemu?
Podobna sytuacja jest ze zleceniami stałymi, gdzie w jakiejś instytucji podaje się im swój numer karty, tak aby co miesiąc mogli pobierać opłatę, ale jeszcze z tą kartą z tego nie korzystałem, więc nie wiem.
26-10-2017 05:31
26-10-2017 10:05
a jak wygląda taka autoryzacja? bo mam nadzieję, że nie za pomocą smsa z kodem
26-10-2017 13:28
Cóż, w hotelu Pani daje przy wymeldowaniu kwit do podpisu.
Wcześniej, przy rezerwacji dokonywana jest blokada. Jednak po około 7 dniach jest zwalniana. Wygląda to na sprawdzenie autentyczności.
Jak jest z płatnością odroczoną online, szczerze mówiąc nie wiem. System 3D Securce raczej nie zadziała, a na pewno nie prosząc Cię o kod SMS.
Z chwilą obciążenia rachunku powinieneś dostać powiadomienie o transakcji. Chyba tylko tyle. Sam jestem ciekaw co na to Bank.
26-10-2017 16:57 | Edytowano: 26-10-2017 17:03
ii, proces sprzedaży biletów zależy od jednostki, która za to odpowiada, czyli w tym przypadku organizacji FIFA. Trudno nam się odnieść do tych regulacji. Zachęcamy do sprawdzenia wytycznych na ich stronie.
W drugiej sytuacji piszesz o tzw. płatnościach subskrybcyjnych. Polegają one na cyklicznym (miesięcznym, rocznym, itp.) obciążaniu karty płatniczej lub kredytowej bez koniecznośći angażowania klienta. Przed włączeniem usługi, dostawca poprosi Cię o wyrażenie zgody na obciążanie karty.
28-10-2017 08:43
Rozumiem, ale to bank wymaga potwierdzenia a nie FIFA.
Miałem nosa, bo dzisiaj dostałem od nich maila, że zostałem wylosowany, ale nie mogli pobrać płatności, na szczęście w ciągu pięciu dni roboczych ponowią próbę, więc będę miał czas, żeby przejść się do placówki i tam omówić zagadnienie. Jeśli to nie pomoże to chyba zakończę moją dwumiesięczną przygodę z tym bankiem, nie zdążyłem jeszcze zamknąć konta w poprzednim. Co jak co, ale bilety na mistrzostwa świata...
Faktycznie, teraz zalogowałem się na koncie internetowym i miałem zablokowane środki, ale tego samego dnia zostały odblokowane. Co mam zrobić, żeby te pieniądze po prostu zostały przelane?
28-10-2017 14:49
Przed chwilą wróciłem z placówki. Pani powiedziała mi, że tego dnia były problemy techniczne i nie tylko mnie nie udało się wykonać transakcji. Dziwne, bo środki zostały zablokowane, a potem zwrócone, mogłyby zostać przelane po zlikwidowaniu tych problemów. Mam nadzieję, że ponowna próba pobrania pieniędzy zakończy się sukcesem i w końcu będę mógł się cieszyć nadchodzącym wyjazdem i nie martwić się, że coś pójdzie nie tak.
29-10-2017 07:56
Mam nadzieję, że tym razem wszystko pójdzie gładko. Tego Ci życzę. Przy okazji, udanego wyjazdu !
30-10-2017 10:41
IlonaU pisze:proces sprzedaży biletów zależy od jednostki, która za to odpowiada
Czy ma znaczenie typ karty? Kredytowa lub debetowa albo przedpłacona?
31-10-2017 10:49
mcumberpl, to usługodawca określa, które karty akceptuje. Ważne, aby przy kartach debetowych oraz przedpłaconych sprawdzić limit do transakcji internetowych oraz zapewnić pieniądze na koncie na rozliczenie tej płatności.
Możesz odkryć widok stanu kont wchodząc w aplikacji w prawy górny róg. Wybierasz tam Ustawienia - Widok - Strona główna.
30-12-2024Dlaczego Bank oferuje takie produkty z możliwością wpłaty na konto dziecka 200000 zł z oprocentowaniem 7% przez 3 mies? A co dalej? Pułapka i zamrożone środki. Oprocentowanie 1,5% i brak możliwości wy
... 29-12-2024Dlaczego Bank oferuje takie produkty z możliwością wpłaty na konto dziecka 200000 zł z oprocentowaniem 7% przez 3 mies? A co dalej? Pułapka i zamrożone środki. Oprocentowanie 1,5% i brak możliwości wy
... 29-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |