12-05-2017 11:31
Cześć ING.
Ciągle i niezmiennie zaskakuje mnie okno potwierdzania transakcji kartą płatniczą (załącznik) - może poproście kogoś z UX, żeby na to zerknął. Chodzi przede wszystkim o opis przycisków - Zakończ i Akceptuj.
W kontekście procesu w którym na kolejnych ekranach przechodzi się przez kroki transakcji, Zakończ i Akceptuj ma IDENTYCZNE znaczenie.
Początkowo klikałem w zakończ co oczywiście odrzuca transakcję. Po kilku frustracjach wreszcie zapamiętałem sobie - "klikaj w Akceptuj"
Dodatkowo wygląd tego jest jakiś passe, maleńkie okienko na pustej stronie - gdyby nie SSL podejrzewałbym, że to jakiś scam.
28-12-2017 09:35
Na logikę przyjęło się, że "zakończ" to "Anuluj" i chyba wszystko byłoby jasne.
@czarna666 Wystarczy, że do nas zadzwonisz. Znajdziemy wniosek
26-01-2021
Przerażający jest ten czas oczekiwania... Dodatkowo na infolinii trudno uzyskać jakieś informacje, gdyż konsultant odsyła mnie do mojego doradcy. A ja właśnie mojego doradcę chcę sprawdzić, czy wszyst
... 26-01-2021Przez Społeczność nie sprawdzimy tego
Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń na całodobową infolinię pod numerem 32 357 00 69.
Postaramy się to wyjaśnić.
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 |