Odpowiedz
Highlighted

Cześć ING.

Ciągle i niezmiennie zaskakuje mnie okno potwierdzania transakcji kartą płatniczą (załącznik) - może poproście kogoś z UX, żeby na to zerknął. Chodzi przede wszystkim o opis przycisków - Zakończ i Akceptuj.

W kontekście procesu w którym na kolejnych ekranach przechodzi się przez kroki transakcji, Zakończ i Akceptuj ma IDENTYCZNE znaczenie.

Początkowo klikałem w zakończ co oczywiście odrzuca transakcję. Po kilku frustracjach wreszcie zapamiętałem sobie - "klikaj w Akceptuj"

Dodatkowo wygląd tego jest jakiś passe, maleńkie okienko na pustej stronie - gdyby nie SSL podejrzewałbym, że to jakiś scam.

ArekK
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
40
16
11-04-2017
Wiadomość 1 z 2 (12 088 wyświetleń)
Highlighted

Re.: UX w ING

Na logikę przyjęło się, że "zakończ" to "Anuluj" i chyba wszystko byłoby jasne.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 2 (10 721 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Nie mogę zainstalować aplikacji po reinstalacji Androida

Bez zmian. Wciąż nie widzę Moje ING w sklepie Google Play. Odinstalowałem nawet GP całkowicie i zainstalowałem ponownie. 

25-05-2020
Zdolność kredytowa

Czy przy wyliczaniu zdolności kredytowej bank bierze pod uwagę tylko podstawę pensji czy nadgodziny też są brane pod uwagę?

25-05-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy