Odpowiedz

Cześć ING.

Ciągle i niezmiennie zaskakuje mnie okno potwierdzania transakcji kartą płatniczą (załącznik) - może poproście kogoś z UX, żeby na to zerknął. Chodzi przede wszystkim o opis przycisków - Zakończ i Akceptuj.

W kontekście procesu w którym na kolejnych ekranach przechodzi się przez kroki transakcji, Zakończ i Akceptuj ma IDENTYCZNE znaczenie.

Początkowo klikałem w zakończ co oczywiście odrzuca transakcję. Po kilku frustracjach wreszcie zapamiętałem sobie - "klikaj w Akceptuj"

Dodatkowo wygląd tego jest jakiś passe, maleńkie okienko na pustej stronie - gdyby nie SSL podejrzewałbym, że to jakiś scam.

ArekK
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
45
17
11-04-2017
Wiadomość 1 z 2 (17 455 wyświetleń)

Re.: UX w ING

Na logikę przyjęło się, że "zakończ" to "Anuluj" i chyba wszystko byłoby jasne.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 2 (16 088 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z platnosciami online kartami ING od 29.12.2020

Ostatni mój post. Chciałem tylko poinformować, że przez tę sytuacje zostałem zmuszony, po dobrych 10 latach, do zmiany banku. Słabo...

14-04-2021
Re.: Kredyt hipoteczny - ile czasu na decyzję

Ja złożyłem swój wniosek 19 lutego, a decyzje wstępną otrzymałem wczoraj 12 kwietnia. Między rejestracją wniosku a rozpoczęciem analizy okazało się, że wyciągi z mojego konta nie dotarły (ale dowiedzi...

13-04-2021
Re.: Pożyczka

Witam. Bank oferuje dogodne warunki pożyczki, wiec z tąd moje pytanie:

Pracuje w Niemczech na umowę stalą bez terminowa, posiadam konto w Polskim banku wypłatę mam przelewana w euro, pracuje już 3 lata

...

13-04-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy