Odpowiedz
Highlighted

Cześć ING.

Ciągle i niezmiennie zaskakuje mnie okno potwierdzania transakcji kartą płatniczą (załącznik) - może poproście kogoś z UX, żeby na to zerknął. Chodzi przede wszystkim o opis przycisków - Zakończ i Akceptuj.

W kontekście procesu w którym na kolejnych ekranach przechodzi się przez kroki transakcji, Zakończ i Akceptuj ma IDENTYCZNE znaczenie.

Początkowo klikałem w zakończ co oczywiście odrzuca transakcję. Po kilku frustracjach wreszcie zapamiętałem sobie - "klikaj w Akceptuj"

Dodatkowo wygląd tego jest jakiś passe, maleńkie okienko na pustej stronie - gdyby nie SSL podejrzewałbym, że to jakiś scam.

ArekK
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
44
17
11-04-2017
Wiadomość 1 z 2 (14 691 wyświetleń)
Highlighted

Re.: UX w ING

Na logikę przyjęło się, że "zakończ" to "Anuluj" i chyba wszystko byłoby jasne.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 2 (13 324 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Przepisanie Kredytu

Witam,

 

Chciałbym przepisać kredyt hipoteczny w całości na żonę.

Jak się do tego przygotować ?
Dodam ,że przed ślubem kredyt brałem sam , natomiast teraz jesteśmy małżeństwem.

Umowa kredytowa jest na mnie

...

25-10-2020
Oświadczenie a zaświadczenie o zarobkach

Dzień dobry, chciałabym dowiedzieć sie czy przy wpływach na konto ING konieczne jest zaświadczenie o zarobkach przy składaniu wniosku o kredyt hipoteczny? Czy wystarczy samo moje oświadczenie jeśli za...

25-10-2020
Brak zakładki Giełda

Witam,
Od wczoraj nie mam dostępu do zakładki Giełda w aplikacji mobilnej, jak i logując się że strony internetowej.

Czy są jakieś prace serwisowe? Jak tak to kiedy się zakończą?

Pozdrawiam

25-10-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy