Odpowiedz

Cześć ING.

Ciągle i niezmiennie zaskakuje mnie okno potwierdzania transakcji kartą płatniczą (załącznik) - może poproście kogoś z UX, żeby na to zerknął. Chodzi przede wszystkim o opis przycisków - Zakończ i Akceptuj.

W kontekście procesu w którym na kolejnych ekranach przechodzi się przez kroki transakcji, Zakończ i Akceptuj ma IDENTYCZNE znaczenie.

Początkowo klikałem w zakończ co oczywiście odrzuca transakcję. Po kilku frustracjach wreszcie zapamiętałem sobie - "klikaj w Akceptuj"

Dodatkowo wygląd tego jest jakiś passe, maleńkie okienko na pustej stronie - gdyby nie SSL podejrzewałbym, że to jakiś scam.

ArekK
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
45
17
11-04-2017
Wiadomość 1 z 2 (21 527 wyświetleń)

Re.: UX w ING

Na logikę przyjęło się, że "zakończ" to "Anuluj" i chyba wszystko byłoby jasne.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 2 (20 160 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Kredyt Hipoteczny - Rozliczenie inwestycji remont oraz odpis ksiegi wieczystej ze wpisem hipo...

Najlepiej, żebyś zdjęcia wysłał do nas tak szybko jak to możliwe. Zrobisz to w Moim ING, w szczegółach kredytu.

01-12-2021
Re.: Problemy z działaniem maklera

Przyznaję, że ING stawia na powtarzalność.

Grając regularnie i przy obrotach nawet 2 milionów miesięcznie poniższe jest kpiną.

Kolejny raz złożenie zlecenia to opóźnienie około 20 sekund, brak aktualiza

...

01-12-2021
Re.: Nie działa makler

U mnie także są problemy z odświeżeniem stanu konta. W notowaniach kursy pokazują się normalnie, natomiast stan konta i kursy w stanie konta są zablokowane chyba na wczorajszych danych.

01-12-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy