Odpowiedz

Cześć ING.

Ciągle i niezmiennie zaskakuje mnie okno potwierdzania transakcji kartą płatniczą (załącznik) - może poproście kogoś z UX, żeby na to zerknął. Chodzi przede wszystkim o opis przycisków - Zakończ i Akceptuj.

W kontekście procesu w którym na kolejnych ekranach przechodzi się przez kroki transakcji, Zakończ i Akceptuj ma IDENTYCZNE znaczenie.

Początkowo klikałem w zakończ co oczywiście odrzuca transakcję. Po kilku frustracjach wreszcie zapamiętałem sobie - "klikaj w Akceptuj"

Dodatkowo wygląd tego jest jakiś passe, maleńkie okienko na pustej stronie - gdyby nie SSL podejrzewałbym, że to jakiś scam.

ArekK
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
45
17
11-04-2017
Wiadomość 1 z 2 (20 479 wyświetleń)

Re.: UX w ING

Na logikę przyjęło się, że "zakończ" to "Anuluj" i chyba wszystko byłoby jasne.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 2 (19 112 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: limit w koncie

Odsetki na limicie naliczamy codziennie, do dnia spłaty całkowitej. Jeśli korzystałeś z limitu i go spłacisz, to i tak, pobierzemy odsetki za okres, w którym korzystałeś z limitu. 

 

18-09-2021
Brak konta maklerskiego

Z dnia 17 na 18 września zniknęło mi całkowicie konto maklerskie, jakbym w ogóle go nie miała. Czy jest to sprawa prac technicznych?

18-09-2021
Konto maklerskie znikęło

Z dnia 17 na 18 września zniknęło mi całkowicie konto maklerskie, jakbym w ogóle go nie miała. Czy jest to sprawa prac technicznych?

18-09-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy