Odpowiedz

Cześć ING.

Ciągle i niezmiennie zaskakuje mnie okno potwierdzania transakcji kartą płatniczą (załącznik) - może poproście kogoś z UX, żeby na to zerknął. Chodzi przede wszystkim o opis przycisków - Zakończ i Akceptuj.

W kontekście procesu w którym na kolejnych ekranach przechodzi się przez kroki transakcji, Zakończ i Akceptuj ma IDENTYCZNE znaczenie.

Początkowo klikałem w zakończ co oczywiście odrzuca transakcję. Po kilku frustracjach wreszcie zapamiętałem sobie - "klikaj w Akceptuj"

Dodatkowo wygląd tego jest jakiś passe, maleńkie okienko na pustej stronie - gdyby nie SSL podejrzewałbym, że to jakiś scam.

ArekK
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
44
17
11-04-2017
Wiadomość 1 z 2 (16 114 wyświetleń)

Re.: UX w ING

Na logikę przyjęło się, że "zakończ" to "Anuluj" i chyba wszystko byłoby jasne.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 2 (14 747 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: wniosek o uruchomienie transzy w Moim ING

@czarna666 Wystarczy, że do nas zadzwonisz. Znajdziemy wniosek Emotikon: Szczęśliwy 

 

26-01-2021
Re: Re.: Czas oczekiwania na decyzję kredytową

Przerażający jest ten czas oczekiwania... Dodatkowo na infolinii trudno uzyskać jakieś informacje, gdyż konsultant odsyła mnie do mojego doradcy. A ja właśnie mojego doradcę chcę sprawdzić, czy wszyst

...

26-01-2021
Re: Konsolidacja pożyczek

Przez Społeczność nie sprawdzimy tego Emotikon: Smutny
Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń na całodobową infolinię pod numerem 32 357 00 69.
Postaramy się to wyjaśnić. 

25-01-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy