12-05-2017 11:31
Cześć ING.
Ciągle i niezmiennie zaskakuje mnie okno potwierdzania transakcji kartą płatniczą (załącznik) - może poproście kogoś z UX, żeby na to zerknął. Chodzi przede wszystkim o opis przycisków - Zakończ i Akceptuj.
W kontekście procesu w którym na kolejnych ekranach przechodzi się przez kroki transakcji, Zakończ i Akceptuj ma IDENTYCZNE znaczenie.
Początkowo klikałem w zakończ co oczywiście odrzuca transakcję. Po kilku frustracjach wreszcie zapamiętałem sobie - "klikaj w Akceptuj"
Dodatkowo wygląd tego jest jakiś passe, maleńkie okienko na pustej stronie - gdyby nie SSL podejrzewałbym, że to jakiś scam.
28-12-2017 09:35
Na logikę przyjęło się, że "zakończ" to "Anuluj" i chyba wszystko byłoby jasne.
Wyczytałam dzisiaj w prasie lokalnej, że cyt.: "Od lipca kontroler przy kontroli biletów w autobusie czy tramwaju zablokuje aplikacje mobilne do sprzedaży biletów. "W związku z nagminnymi nadużyciami
... 24-06-2022Możesz wydłużyć okres karencji, jednak decyzja zależy od indywidualnej sytuacji kredytobiorcy.
Wymagane jest złożenie wniosku o aneks, wraz z dokumentami dotyczącej aktualnej sytuacji finansowej.
Listę
Co wy do jasnej ciasnej narobiliście z podglądem konta oszczędnościowego?! Do niedawna był wyraźny podział środków - takie kwoty mamy na celach oszczędnościowych a tyle na koncie oszczędnościowym. BYŁ
... 24-06-2022Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
5 | |
4 | |
3 | |
2 | |
2 |