12-05-2017 11:31
Cześć ING.
Ciągle i niezmiennie zaskakuje mnie okno potwierdzania transakcji kartą płatniczą (załącznik) - może poproście kogoś z UX, żeby na to zerknął. Chodzi przede wszystkim o opis przycisków - Zakończ i Akceptuj.
W kontekście procesu w którym na kolejnych ekranach przechodzi się przez kroki transakcji, Zakończ i Akceptuj ma IDENTYCZNE znaczenie.
Początkowo klikałem w zakończ co oczywiście odrzuca transakcję. Po kilku frustracjach wreszcie zapamiętałem sobie - "klikaj w Akceptuj"
Dodatkowo wygląd tego jest jakiś passe, maleńkie okienko na pustej stronie - gdyby nie SSL podejrzewałbym, że to jakiś scam.
28-12-2017 09:35
Na logikę przyjęło się, że "zakończ" to "Anuluj" i chyba wszystko byłoby jasne.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
2 | |
1 | |
1 |