19-10-2017 09:46
Witam,
Chciałam zrobić zakupy we francuskim sklepie internetowym, lecz mam problem z płatnością kartą. Po wpisaniu danych karty i wyskakuje komunikat: "Przepraszamy, płatność nie powiedzie się, powodem jest "kontrolowane przechwytywanie ryzyka". Podłącz bank banku emisyjnego lub skorzystasz z innej karty." - przetłumaczone przez translator z francuskiego.
Wczoraj zostało podłączone do karty konto walutowe w Euro (zostało ono zasilone), dodatkowo zostały zmienione limity transakcji.
W czym może być problem?
Sklep internetowy: https://www.utilastore.top/
Pozdrawiam
Joanna
20-10-2017 09:55
Przez nasze forum nie będę mógł jednoznacznie odpowiedzieć na Twoje pytanie, ponieważ nie mam tu dostępu do naszego systemu. Problem może być spowodowany w Twoim przypadku niewystarczającymi limitami na Twojej karcie płatniczej lub tym, że odbiorca nie akceptuje tego typu kart podczas płatności. Proszę sprawdź w Moim ING w zakładce Moje finanse > Karta płatnicza > Limity transakcyjne, czy limity dla płatności zagranicznych są na odpowiednim poziomie. Jeżeli tak to proszę napisz do nas przez Moje ING (Wiadomości > Napisz wiadomość) lub skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 12. Sprawdzimy dla Ciebie co mogło być powodem sytuacji, którą opisałaś.
24-10-2017 16:10
Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 4 | |
| 3 | |
| 3 |