16-03-2023 23:22
17-03-2023 23:43
Specjalny algorytm bankowy weryfikuje czy dla danej transakcji wysłać dodatkowe potwierdzenie czy też nie. Może zdarzyć się sytuacja, że poprosimy Cię również o kod sms dla przelewu, który wykonujesz co miesiąc.
19-03-2023 01:11
20-03-2023 07:23
Zachęcamy do włączenia dodatkowego zabezpieczenia jakim jest weryfikacja behawioralna. System "uczy" się Twoich działań w systemie i łatwiej mu rozpoznać Twoje typowe zachowania, również w sposobie poruszania się po samej bankowości, a nie tylko wykonywanych przelewów.
Zachęcam do zapoznania się z informacjami tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/aplikacja-mobilna/bezpieczenstwo-aplikacji-mobilnej/weryfikacja-beha... .
Wyśle prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia do odpowiedniego działu.
20-04-2024Cześć,
miło mi, że masz pozytywne doświadczenia związane z naszym bankiem
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz
... 20-04-2024Witam, 12 kwietnia 2024 wpłaciłem 5tyś do wpłatomatu Planet Casch w Rybniku po chwili wydał kartę i pojawił się komunikat awaria bankomat zablokowany, zgłosiłem na infolinię nr.zgłoszenia;109447/04202
... 20-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
2 | |
1 | |
1 |