18-07-2017 10:41
Niestety ciągle nic się nie zmieniło. Nadal płatności pomarańczową Visa są offline.
15 lipca zrobiłem 7 płatności w CH Marki, różne sklepy (Ikea, Smyk, Leroy Merlin, Grycan, Jula,...) i WSZYSTKIE BYŁY OFFLINE.
Na koncie pojawiły się dopiero dzisiaj z datą wczorajszą.
Jestem nowy w ING i dawno czegoś takiego nie widziałem! Mam lub miałem konta w Getin, BZWBK, Alior, EuroBank, Citi, BGŻ Paribas, Credit Agricole, Millennium.... i WSZĘDZIE transakcje są online!
Do ING skusiło mnie konto walutowe rozliczane tą samą kartą, ale to nie warte ryzyka transakcji offline!
Napisałem żądanie zmiany i jak nie zrobią mi wszystkich online, to się pożegnamy. Nie pozwolę oszczędzać na moim bezpieczeństwie.
19-07-2017 10:51
@_MarSs_ Jeżeli zależy Ci na wszystkich transakcjach online, to możesz płacić kartą Visa Zbliżeniowa przez PIN. Dodatkowo wszystkie transakcje kartą Zbliżak Visa i Mastercard w telefonie są online.
19-07-2017 11:20
Przecież kupujący nie decyduje czy płaci zbliżeniowo z czy bez PINu. To regulowane jest systemową kwotą minimalną.
A poza tym jeśli karta umożliwia płatności offline, to nie ma znaczenia czy ja chcę czy nie chcę wpisywać PINu, bo jeśli mi ją ktoś ukradnie, to będzie robił tylko transakcje bezpinowe z rozmysłem, a że zmiana konfiguracji karty możliwa jest wyłącznie kontaktowo, to taki złodziej może płacić taką kartą na prawo i lewo nawet przez 3-4 dni! I to jest prawdziwy problem, który wielokrotnie był przyczyną kłopotów ludzi nawet na kilkadziesiąt tysięcy!
Na razie zdecydowałem się na całkowite wyłączenie płatności zbliżeniowych - zobaczymy jak będzie teraz.
20-07-2017 10:48
Płatności Zbliżeniowe, możesz wyłączyć również przez usługę Moje ING. W przypadku kradzieży lub zagubienia karty, należy ją bezzwłocznie zastrzec. Po zastrzeżniu karty, odpowiadamy za transakcje nią wykonane.
20-07-2017 20:08
22-07-2017 09:33
24-07-2017 08:47
Do pełnego wyłączenia płatności zbliżeniowych wymagamy wykonania jednej transakcji za pomocą PIN-u. jeżeli tego nie zrobisz, płatności zbliżeniowe nie będą całkowicie wyłączone. Będziesz miał możliwość dokonania transakcji zbliżeniowych do kwoty 50 zł.
Natomiast, co do drugiej kwestii poruszonej przez Ciebie: przejmujemy pełną odpowiedzialność za ewentualne transakcje, które byłyby zrealizowane po zablokowaniu czasowym karty.
22-08-2017 20:08
23-08-2017 20:29
@TheMan Rozliczenie płatności w trybie offline lub online uzależnione jest nie tylko od karty płatniczej, ale również termianala płatniczego w sklepie. Obecnie większość transakcji wykonywana jest w trybie online. Jeśli chcesz żeby każda płatność była w trybie online rób płatności z kodem pin.
24-08-2017 11:53
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
3 | |
1 | |
1 |