26-04-2019 12:38
27-04-2019 08:35
W sytuacji kiedy podepniesz kartę Visa zbliżeniową do konta w EUR i płatność będzie w tej walucie - pieniądze pobierzemy z konta w EUR.
Wyjątkiem będą sytuacje kiedy:
* na koncie walutowym nie będziesz miała wystarczającej ilości środków (wtedy płatność zrealizujemy z konta w PLN, pojawi się również prowizja w wysokości 3% kwoty transakcji),
* karta nie będzie podpięta do konta walutowego (możesz to sprawdzić po zalogowaniu się do swojej bankowości: Moje finanse/Karty i płatności telefonem/Visa zbliżeniowa/Podłącz konta walutowe).
Jeśli w dalszym ciągu nie będziesz mogła płacić kartą w walucie EUR, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Sprawdzimy to dla Ciebie.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |