03-04-2019 17:36
04-04-2019 20:07
@Mariobur Zachęcam Cię do odwiedzenia tego wątku https://spolecznosc.ingbank.pl/-/Aplikacja-mobilna/NFC-mastercard-nie-dzia%C5%82a/m-p/18918#M2765 Wyjaśniamy tutaj jak przywrócić działanie Mastercarda w telefonie.
Rozumiem, że przy próbie płatności masz włączony moduł NFC i naszą aplikację ustawioną na domyślną przy płatnościach. Spróbuj, proszę wykonać kolejno takie czynności:
1. Wejdź w szczegóły karty Mastercard w telefonie
2. Zastrzeż kartę Mastercard w telefonie
3. Odinstaluj aplikację Moje ING mobile
4. Zrestartuj telefon
(wyłącz i włącz go ponowne)
5. Pobierz ponownie aplikację Moje ING mobile
6. Aktywuj aplikację
7. Wejdź w szczegóły konta, do którego chcesz zamówić kartę
8. Kliknij w link Zamów kartę Mastercard
w telefonie
9. Wybierz kartę Mastercard w telefonie
10. Aktywuj płatności kartą
Jeżeli te czynności Ci nie pomogą, to proszę Cię o kontakt z nami przez Moje ING – Wiadomości lub czat (po zalogowaniu do bankowości przez komputer) lub telefonicznie 32 357 00 69.
Witam,
Bardzo proszę o poradę jak podejść do tematu kupna większego domu.
Obecnie posiadam:
* bliźniaka wartego około 1.100.000 (bez hipoteki)
* mieszkanie warte około 290.000 (hipoteka 42 tys)
* zadłuże
... 21-12-2025Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowie
Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 4 | |
| 3 | |
| 3 |