03-04-2019 17:36
04-04-2019 20:07
@Mariobur Zachęcam Cię do odwiedzenia tego wątku https://spolecznosc.ingbank.pl/-/Aplikacja-mobilna/NFC-mastercard-nie-dzia%C5%82a/m-p/18918#M2765 Wyjaśniamy tutaj jak przywrócić działanie Mastercarda w telefonie.
Rozumiem, że przy próbie płatności masz włączony moduł NFC i naszą aplikację ustawioną na domyślną przy płatnościach. Spróbuj, proszę wykonać kolejno takie czynności:
1. Wejdź w szczegóły karty Mastercard w telefonie
2. Zastrzeż kartę Mastercard w telefonie
3. Odinstaluj aplikację Moje ING mobile
4. Zrestartuj telefon
(wyłącz i włącz go ponowne)
5. Pobierz ponownie aplikację Moje ING mobile
6. Aktywuj aplikację
7. Wejdź w szczegóły konta, do którego chcesz zamówić kartę
8. Kliknij w link Zamów kartę Mastercard
w telefonie
9. Wybierz kartę Mastercard w telefonie
10. Aktywuj płatności kartą
Jeżeli te czynności Ci nie pomogą, to proszę Cię o kontakt z nami przez Moje ING – Wiadomości lub czat (po zalogowaniu do bankowości przez komputer) lub telefonicznie 32 357 00 69.
biorą 2 ostatnie lata + kwartał bieżącego.
Martyna, you are useless.
29-03-2024A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
2 | |
1 | |
1 |