Płatności

Odpowiedz

Samsung Galaxy S10-nie działa platnosc telefonem

Witam serdecznie.Mialem telefon Samsung Galaxy S9, i platnosc NFC telefonem działała prawidłowo. Zmieniłem telefon na Galaxy S10. I platnosc przestala działać. Odinstalowalem i zainstalowałem aplikację ponownie. Telefon w ustawieniach aplikacji został zmieniony i aktywowany. W telefonie domyslna platnosc ustawiona na ING. Załączam NFC, przykładami do terminala i pokazuje mi błąd aplikacji....brak jakiegoś wsparcia ?
Odpowiedz
0 Lajków
Mariobur
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
03-04-2019
Wiadomość 1 z 2 (12 221 wyświetleń)

Re: Samsung Galaxy S10-nie działa platnosc telefonem

@Mariobur Zachęcam Cię do odwiedzenia tego wątku https://spolecznosc.ingbank.pl/-/Aplikacja-mobilna/NFC-mastercard-nie-dzia%C5%82a/m-p/18918#M2765 Wyjaśniamy tutaj jak przywrócić działanie Mastercarda w telefonie. 

Rozumiem, że przy próbie płatności masz włączony moduł NFC i naszą aplikację ustawioną na domyślną przy płatnościach. Spróbuj, proszę wykonać kolejno takie czynności:
 

1.    Wejdź w szczegóły karty Mastercard w telefonie
2.    Zastrzeż kartę Mastercard w telefonie
3.    Odinstaluj aplikację Moje ING mobile
4.    Zrestartuj telefon
(wyłącz i włącz go ponowne)
5.    Pobierz ponownie aplikację Moje ING mobile
6.    Aktywuj aplikację 
7.    Wejdź w szczegóły konta, do którego chcesz zamówić kartę
8.    Kliknij w link Zamów kartę Mastercard 
w telefonie
9.    Wybierz kartę Mastercard w telefonie
10.    Aktywuj płatności kartą
Jeżeli te czynności Ci nie pomogą, to proszę Cię o kontakt z nami przez Moje ING – Wiadomości lub czat (po zalogowaniu do bankowości przez komputer) lub telefonicznie 32 357 00 69.


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 2 z 2 (12 168 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kredyt na większy dom

Witam,

 

Bardzo proszę o poradę jak podejść do tematu kupna większego domu.

 

Obecnie posiadam:

* bliźniaka wartego około 1.100.000 (bez hipoteki)

* mieszkanie warte około 290.000 (hipoteka 42 tys)

* zadłuże

...

21-12-2025
Płatności pierścieniem Tapster

Witam
Czy jest możliwość podpięcia którejś z kart ING do płatności pierścieniem Tapster.

21-12-2025
Re.: Ugoda po wypowiedzeniu pożyczek

Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowieEmotikon: Smutny Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin

...

20-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy