Odpowiedz

Płatność za granicą

Witam,

Mam taki problem, posiadam konto walutowe, które jest podpięte do mojego konta złotowkowego (visa debit) Jestem za granicą i płatności do tej pory przebiegały pomyślnie, aż do dziś. Dzisiaj nie można już było płacić kartą, na terminalu wyskoczył błąd. Wypłacić pieniędzy z konta walutowego też nie można było, bo bankomat widział tylko złotówkowe i z tego chciał przeliczać na EUR i wypłacić. Co jest nie tak?
Odpowiedz
0 Lajków
darianemo
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
26-04-2019
Wiadomość 1 z 2 (6 884 wyświetleń)

Re: Płatność za granicą

W sytuacji kiedy podepniesz kartę Visa zbliżeniową do konta w EUR i płatność będzie w tej walucie - pieniądze pobierzemy z konta w EUR. 
Wyjątkiem będą sytuacje kiedy:

* na koncie walutowym nie będziesz miała wystarczającej ilości środków (wtedy płatność zrealizujemy z konta w PLN, pojawi się również prowizja w wysokości 3% kwoty transakcji),
* karta nie będzie podpięta do konta walutowego (możesz to sprawdzić po zalogowaniu się do swojej bankowości: Moje finanse/Karty i płatności telefonem/Visa zbliżeniowa/Podłącz konta walutowe).

Jeśli w dalszym ciągu nie będziesz mogła płacić kartą w walucie EUR, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Sprawdzimy to dla Ciebie. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (6 848 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy